Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: xwp
ORIGINAL: lenekp
Jeg var på kiwi for en uke siden og fikk der! De hadde hvertfall en del igjen her, pga de ansatte hadde ikke vært så flink til å dele de ut! [:)] Det skader jo ikke å høre på kiwi! ;)
skal prøve meg på det samme da!
ORIGINAL: *blomsterpia*
Da har jeg også skaffet meg en på Kiwi, regner med den kommer over helga. Da trenger jeg ikke lete mere etter hvilken jeg skal ha[:D]
ORIGINAL: marimari
Da har jeg også skaffet meg en på Kiwi, regner med den kommer over helga. Da trenger jeg ikke lete mere etter hvilken jeg skal ha[:D]
Bestilte du?
Jeg har også fra Kiwi, men mangler de Libero-dingsene som skal henge på glidelåsen, så kan tenke meg en ny...
ORIGINAL: marimari
Bestilte du?
Jeg har også fra Kiwi, men mangler de Libero-dingsene som skal henge på glidelåsen, så kan tenke meg en ny...
Sendte mail til Kiwi å hørte om de tilfeldigvis hadde noen liggende, for jeg bor 2 timer unna nærmeste butikk så det er ikke bare å dra innom å spørre[:D] Fikk den i går, kjempefornøyd[:)]
ORIGINAL: ebbi
bor like ved en kiwi, og her deler de ut i fleng[:D] fikk med meg 6 stk sist jeg spurte etter en, så om noen vi ha så er det bare og sende meg en pm så kan jeg alltids sende en til deg jeg om de enda har flere igjen[;)] (noe som jeg regner med at de har[;)]
ORIGINAL: MaLy
bor like ved en kiwi, og her deler de ut i fleng[:D] fikk med meg 6 stk sist jeg spurte etter en, så om noen vi ha så er det bare og sende meg en pm så kan jeg alltids sende en til deg jeg om de enda har flere igjen[;)] (noe som jeg regner med at de har[;)]
kanskje du har lyst til å holde av en til meg?? [:D] Itilfelle jeg ikke får fatt i selv... men skal prøve kiwi nå i uken som kommer først..