Har dere kjent spark enda? ♥

Har kjent litt bobling, men ikke spark enda. Har morkaken på fremre vegg denne gangen, så kjenner sikkert ikke noe med det første heller:sorry: er 15+1
 
Kjenner litt fra tid til annen, men har også noe stikninger som nerver i klem med jevne mellomrom. Husker det fra første men var jo mye senere, så skjønner ikke helt hva det kommer av nå.
Noen flere som har det? :)

Jeg kjenner innimellom at det stinger i livmora, liksom litt sårt og gjerne langt nede. Husker at jeg sist lurte på om det var baby som sparka rett inn i morkaka.. men jeg vet ikke egentlig hva dette er.
 
Jeg kjenner innimellom at det stinger i livmora, liksom litt sårt og gjerne langt nede. Husker at jeg sist lurte på om det var baby som sparka rett inn i morkaka.. men jeg vet ikke egentlig hva dette er.

Sist sa jordmor at det var fordi nerver kom i klem mellom baby/bekken, og merket det godt når hun sparket rett ned. Men synes det er rart å kjenne det allerede.?
Jaja litt godt å høre at vi er fler, selv om jeg synes det er litt ubehagelig :)
 
Jeg kjente bobler for første gang i går kveld! Men har bare følt det en gang... veldig spennende!
 
Ja, har kjent det sporadisk! Ikke hver dag, men sånn plutselig innimellom. 16 uker i dag.
 
Har kjent kiling blant annet på innsiden
 
Tydelige spark nå ja ❤️ 17+5 ca og kjent i et par uker.
 
Tror jeg har kjent litt dytting.. Men ikke hver dag. Mitt 4 barn og morkake bak denne gangen. 15+3
 
Ja ❤️ Har kjent bobler en stund, men de siste dagene har det gått over til små bevegelser og spark :) ❤️
 
Jeg kjente først litt i uke 15. Men venter enda på å kjenne mer, begynner på uke 18 i morgen. Kjenner litt nå og da, men langt fra hver dag.
 
Back
Topp