Har dere kjent spark enda? ♥

Kjenner ingenting enda :) Har kjent noe som kan minne om de første små bevegelsene, men er nok bare luftbobler.. Det kjennes så likt ut i starten :hilarious: Kjente rundt uke 17-18 sist så er vel rett rundt hjørnet. Er 16+2 idag :)
 
Tror det er spirrevippen jeg kjenner , er litt som «lemus» i magen , og ofte på samme plasser. :) Er bare 13 uker :)
 
Tror jeg kjente noe i dag 15+1. Kjentes ut som lett dunking/leamus på innsiden. Kanskje litt tidlig å kjenne noe, men har ikke kjent noe lignende før :)
 
Ikke kjent noe enda, men er fortsatt så tidlig, så ser fram til når det kommer ❤️
 
har kjent en liten stund, mest på venstre side - men tydelig bevegelse <3
 
Ja, har en slags sitring og dunking rett innafor hoftebeinet. Er rimelig sikker på at det er baby.
 
Kjente i går, 15+2 :Heartred Gøy å kjenne det så tidlig denne gangen. Helt tydelig bevegelse, da luft kjennes annerledes ut.
 
Trodde jeg har kjent noe, men er bare 14+2, og det var såpass tydelig, så er nok heller kynnere :dead:
 
Kjenner litt fra tid til annen, men har også noe stikninger som nerver i klem med jevne mellomrom. Husker det fra første men var jo mye senere, så skjønner ikke helt hva det kommer av nå.
Noen flere som har det? :)
 
Back
Topp