Har dere kjøpt eller bestemt vogn?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Moderator Irene, 6 Jun 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. TJ Forelsket i forumet

Den virker i hvertfall solid og romslig. Et pluss når jeg elsker å gå lengre turer, samt ta alt av ærend i samme slengen :D også er vi også mye i skogen, og da synes jeg bevegelige mindre hjul foran er mindre praktisk. Hadde Brio kombi tidligere, veldig god vogn den også. Men den ble brukt opp :p så måtte ha ny, og jeg er litt fascinert over alle finesssene og rommene i edge vogna. Blir spennende å teste den ut! Godt flere er fornøyd

2. Mamma_90 Flørter med forumet

Har stokke trailz fra forrige, men ønsker helst å bytte den ut med bugaboo donkey siden de blir relativt tette og han bruker fremdeles mye vogn [emoji4]

3. Rugerpåape2 Elsker forumet

Vi har vært heldig å arva emmaljunga vogn[emoji16] ser ubrukt ut selvom de har hatt 2 barn[emoji4][emoji106]

4. Lulalei88 Glad i forumet

Emmaljunga mondial deluxe [emoji7]

• Liker Liker x 1
  5. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Har kjøpt petit cherie Heritage duovogn i fargen blush! Eeeeelsker den[emoji7]

6. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Lol skulle tro det bare fantes 3 vogner i verden utifra svarene her [emoji23]

• Liker Liker x 1
  7. Etterpåklatten2017 Flørter med forumet

Babyjogger city premier ble det her, etter å gått gjennom en hau av vogner var det den som passer best til hva jeg så etter. Gleder meg til å ta den i bruk

8. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Emmaljunga super nitro ble det her

9. Mirari Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Ikke vanskelig å se at Emmaljunga er populært [emoji1]

Jeg syns de er fine som bagvogn, men liker ikke så godt sportsdelen. Med unntak av Super Viking, Viking og Next90 [emoji4]

10. Pedal Gift med forumet

Har en bugaboo buffalo etter storebror som vi kommer til å bruke. Lurer på om vi trenger en bugaboo donkey, men ikke kjøpt enda. Håper egentlig unngå det om nødvendig. Får den ikke inn i bilen... :rolleyes:

11. sommerbaby94 Flørter med forumet

12. Sommermamma*2 Glad i forumet Marshmallows2021 Julibaluba 2017

Skulle ønske jeg ikke var så tidlig ute med å kjøpe vogn - for da hadde det blitt den! Så fiin og ikke en pris som får deg til å kaldsvette :joyful:

• Liker Liker x 1
  13. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Ja jeg vet! [emoji7] jeg eeeelsker den altså![emoji7]

• Liker Liker x 1
  14. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Carena Free Combi 2013, var det vel. Gleder meg til å pakke den ut!

15. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

16. Spirevipps Flørter med forumet

Emmaljunga mondial deluxe i hvitt skinn ♥️♥️♥️

17. Naoomi Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Vi har kjøpt en brukt Emmaljunga mondial deluxe. Den har en mørk, maritim blåfarge med hvite detaljer. Klassiske, faste hjul. Syns den er kjempefin[emoji7]

18. Gopia89 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Bugaboo buffalo er i hus [emoji5]

19. Caca1 Blir kjent med forumet

TFK[emoji1305][emoji92] Veldig fornøyd med den!
    Arver av storebror på 3år som er ferdig med vogn heldigvis så slapp å kjøpe ny[emoji1319][emoji3].

20. Juli_2017_baby Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Britax Go Big :hello2

Del denne siden