Har dere kjøpt eller bestemt vogn?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Den er helt awesome[emoji173]
Den virker i hvertfall solid og romslig. Et pluss når jeg elsker å gå lengre turer, samt ta alt av ærend i samme slengen :D også er vi også mye i skogen, og da synes jeg bevegelige mindre hjul foran er mindre praktisk. Hadde Brio kombi tidligere, veldig god vogn den også. Men den ble brukt opp :p så måtte ha ny, og jeg er litt fascinert over alle finesssene og rommene i edge vogna. Blir spennende å teste den ut! Godt flere er fornøyd
 
Har stokke trailz fra forrige, men ønsker helst å bytte den ut med bugaboo donkey siden de blir relativt tette og han bruker fremdeles mye vogn [emoji4]
 
Har kjøpt petit cherie Heritage duovogn i fargen blush! Eeeeelsker den[emoji7]
 
Babyjogger city premier ble det her, etter å gått gjennom en hau av vogner var det den som passer best til hva jeg så etter. Gleder meg til å ta den i bruk
 
Emmaljunga super nitro ble det her
 
Lol skulle tro det bare fantes 3 vogner i verden utifra svarene her [emoji23]

Ikke vanskelig å se at Emmaljunga er populært [emoji1]

Jeg syns de er fine som bagvogn, men liker ikke så godt sportsdelen. Med unntak av Super Viking, Viking og Next90 [emoji4]
 
Har en bugaboo buffalo etter storebror som vi kommer til å bruke. Lurer på om vi trenger en bugaboo donkey, men ikke kjøpt enda. Håper egentlig unngå det om nødvendig. Får den ikke inn i bilen... :rolleyes:
 
Carena Free Combi 2013, var det vel. Gleder meg til å pakke den ut!
 
Vi har kjøpt en brukt Emmaljunga mondial deluxe. Den har en mørk, maritim blåfarge med hvite detaljer. Klassiske, faste hjul. Syns den er kjempefin[emoji7]
 
TFK[emoji1305][emoji92] Veldig fornøyd med den!
Arver av storebror på 3år som er ferdig med vogn heldigvis så slapp å kjøpe ny[emoji1319][emoji3].
 
Back
Topp