Har dere kjøpt noe til baby? Når er det egentlig innafor?
Hilsen ei som allerede i uke 4 kjøpte en mosekurv for den bare var sååå nydelig
Hilsen ei som allerede i uke 4 kjøpte en mosekurv for den bare var sååå nydelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen gjør Har hatt 3 tvillinger på min side på 2 eller 3 generasjoner og testene mine ble veldig fort sterke, fikk 3+ på digitale når jeg var 4+4, så han et litt nervøs for det jaMistenker dere tvillinger?
Glad for å høre at vi er flere som har kjøpt vugge så tidlig men baby blir det jo uansett om det blir i Mai eller senere!har kjøpt leandervugge <3 alt for tidlig (!!) men klarte ikke muligheten gå fra oss når vi fikk så god pris på den. ellers har vi kjøpt en body og strømpebukse. kommer til å kjøpe det meste i midten av uke 20, da jeg fikk de to første i uke 29 og 30. vil ha alt klart før da, bare i tilfelle
har kjøpt leandervugge <3 alt for tidlig (!!) men klarte ikke muligheten gå fra oss når vi fikk så god pris på den. ellers har vi kjøpt en body og strømpebukse. kommer til å kjøpe det meste i midten av uke 20, da jeg fikk de to første i uke 29 og 30. vil ha alt klart før da, bare i tilfelle
Tror nok ikke jeg heller gjør det Og har og endel fra før til jenteKommer ikke til å kjøpe noe før langt etter uke 30, tror jeg. Men vi har det meste fra før, i alle fall om det skulle bli jente.
Samme her,blir ikke og kjøpe noe før lenge! Har d meste til jenteTror nok ikke jeg heller gjør det Og har og endel fra før til jente