Har dere kjøpe noe?

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Har dere kjøpt noe til baby? Når er det egentlig innafor? :joyful:
Hilsen ei som allerede i uke 4 kjøpte en mosekurv for den bare var sååå nydelig:facepalm:

Har noe klær fra før men ikke kjøpt noe nå, finni vogna jeg vil ha på finn men mannen sier vi må vente til vi ser hvor mange som er inni der :hilarious:

Mistenker dere tvillinger? :D
Mannen gjør :hilarious: Har hatt 3 tvillinger på min side på 2 eller 3 generasjoner og testene mine ble veldig fort sterke, fikk 3+ på digitale når jeg var 4+4, så han et litt nervøs for det ja :hilarious:

En body, nokre smekker, garn til babyteppe (det er allerede påbegynt) og vogn :hilarious:

Kommer ikke til å kjøpe noe før langt etter uke 30, tror jeg. Men vi har det meste fra før, i alle fall om det skulle bli jente.

har kjøpt leandervugge <3 alt for tidlig (!!) men klarte ikke muligheten gå fra oss når vi fikk så god pris på den. ellers har vi kjøpt en body og strømpebukse. kommer til å kjøpe det meste i midten av uke 20, da jeg fikk de to første i uke 29 og 30. vil ha alt klart før da, bare i tilfelle

har kjøpt leandervugge <3 alt for tidlig (!!) men klarte ikke muligheten gå fra oss når vi fikk så god pris på den. ellers har vi kjøpt en body og strømpebukse. kommer til å kjøpe det meste i midten av uke 20, da jeg fikk de to første i uke 29 og 30. vil ha alt klart før da, bare i tilfelle
Glad for å høre at vi er flere som har kjøpt vugge så tidlig :hilarious: men baby blir det jo uansett om det blir i Mai eller senere!

åå, den vil jeg også ha! Er også en tidligføder så kjenner på stresset med å ha ting klart :D

den er virkelig noe av det vakreste jeg har sett til barn <3 er jo et møbel i seg selv.
kjipt å måtte stikke fra sykehuset for å handle.. jeg var verken i fysisk eller psykisk form til å dra på shopping i alle fall :P

Har så mye igjen fra storebror som blir 2 år, så skal se gjennom hans og så kjøpe, klør i fingrene :love017
Når vi vet kjønn blir det nok litt mer, vil sy litt babyklær:)

Det klør i fingrene etter å kjøpe noe.
Det meste av alt babytøy og utstyr kvittet vi oss med i sommer:playful: så nå må alt inn igjen.
Allerede funnet frem symønster til babyklær og babynest. Og veldig usikker om jeg vil vite kjønn før fødsel denne gang. Har mulig litt klær etter gutta.

Jeg har halvferdig strikketøy som har ligget i to år. En kjempesøt sparkebukse og et koseteppe fra Nøstebarn. Tør ikke å ta det opp igjen ennå, men jeg håper på å kunne starte rundt juletider :Heartred

Et par dager etter positiv test måtte jeg bare dra innom Lindex for å se om de hadde noe fint. Det var 20 % på alt av barnetøy, så det ble noen bodyer og noe annet småtteri. :shy: Ellers har mannen funnet bilstolen vi skal ha (som visstnok er "the best of the best"), men den blir ikke kjøpt inn riktig enda.:joyful: Driver dog stadig og titter innom finn på vogn og bedside crib - i tilfelle vi kommer over noen bra tilbud der. :)

Vi kommer til å vente litt , er tidlig enda og mye kan skje, så det beste er å vente litt :)

Vi har vel alt vi trenger etter nr 1, så regner ikke med at det blir de store innkjøpene her...

Har det meste, men hvis det blir jente må det nok handles litt klær :) kommer til å begynne å strikke ganske snart :)

Har det meste fra før, men om det blir gutt denne gangen trenger vi nye klær. Ellers trenger vi nytt stellebord, bilstol, vippestol og bedside crib (var ikke 100% fornøyd med det vi hadde sist så det er solgt). Men det blir en stund til :)

Back
Topp