Har dere kjøpe noe?

Hehe, vi har ikke kjøpt noe før minst 30 uker har gått. Men man kan jo begynne når man vil, tenker jeg :) Kanskje uansett bedre å spre utleggene enn å få en diger utgift på én gang.

Jeg har forberedt meg på dette lenge og har tatt vare på det meste vi trenger fra de to andre i tilfelle vi skulle ha nr 3. Nå kan mannen min få se at det faktisk lønner seg å spare på det kontra å hive det ut fordi det tar plass :P

Har spart på det meste etter guttene. Trenger bare sprinkelseng og stellebord. Så vil jeg oppgredere vogna litt med nye tekstiler. (Bugaboo donkey) så må jeg jo handle litt klær. Vertfall om det skulle bli jente. Men klesshopping er jo bare så koselig, så gleder meg til det:Heartred

Dette er første barn, men vi gikk på en smell sist vi var gravide.. :facepalm: Dagen før vi skulle hente vogn og bilstol (kjøpt i pakke), mistet vi, men det står der enda og venter på å bli brukt :D

Mamma har sagt hun skal gi meg og samboeren seng i julegave så vi har bestemt oss for denne :joyful:

20200907_175924.jpg

Vil dra å hente den idag men får vel vente litt til :hilarious:

Last edited:
Så lyst å kjøpe noe allerede. Det blir liksom enda mer virkelig når det ligger fine nye babyting og venter

Så lyst å kjøpe noe allerede. Det blir liksom enda mer virkelig når det ligger fine nye babyting og venter
Helt enig, har lyst til å kjøpe alt :joyful:

:Heartred
Helt enig, har lyst til å kjøpe alt :joyful:
Jeg kommer garantert til å kjøpe noen fine nøytrale babyting i nærmeste fremtid i tillegg til å sy litt i noen av de fine baby stoffene jeg har på lager

:Heartred
Jeg kommer garantert til å kjøpe noen fine nøytrale babyting i nærmeste fremtid i tillegg til å sy litt i noen av de fine baby stoffene jeg har på lager
Ja jeg liker mest nøytrale farger selv så kommer til å gå for det til og med når jeg vet kjønn:stop:

Jeg har ikke kjøpt inn noe, og tror ikke det blir noe med det første :) Vi har alt av utstyr fra før, så det kommer egentlig ann på hvilke kjønn det blir om vi trenger å kjøpe inn mer klær :)
Jeg merker lysten til å handle er vesentlig mindre enn da vi fikk førstemann :)

Tror jeg venter til jeg vet kjønnet i uke 13, for hvis det blir en jente til så har vi ganske mye fra før:p Eller så venter jeg generelt til jeg har passert 12-13 uker med resten

Har så masse fra førstemann og siden vi ikke skal vite kjønn så får jeg vente til etter fødsel før jeg eventuelt kjøper noe. Men planlegger å strikke endel i løpet av graviditeten da.

Idag kan det hende vi kjøper noe, er -25% på babyshop :D

Har sagt til samboeren at jeg ønsker å vente til ivertfall etter ule 12, om ikke uke 18 også.. er så redd for å miste og da tror jeg det blir ekstra tungt om vi har kjøpt inn ting ..:nailbiting:

Har sagt til samboeren at jeg ønsker å vente til ivertfall etter ule 12, om ikke uke 18 også.. er så redd for å miste og da tror jeg det blir ekstra tungt om vi har kjøpt inn ting ..:nailbiting:
Den skjønner jeg godt. I lott første svangerskap kjøpte jeg 1 body i uke 6, og ingenting mer før i uke 20. Var veldig fint å ha en bitteliten body å ta frem av og til å se på å drømme seg bort. Kanskje bare om så for å få litt positive tanker.

Vi venter nok en stund til før vi kjøper noe :)Dette blir vårt første barn og mye kan fortsatt skje...

Back
Topp