Har dere kjøpt noe til baby? Når er det egentlig innafor? 
Hilsen ei som allerede i uke 4 kjøpte en mosekurv for den bare var sååå nydelig

Hilsen ei som allerede i uke 4 kjøpte en mosekurv for den bare var sååå nydelig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mannen gjørMistenker dere tvillinger?![]()
Har hatt 3 tvillinger på min side på 2 eller 3 generasjoner og testene mine ble veldig fort sterke, fikk 3+ på digitale når jeg var 4+4, så han et litt nervøs for det ja 
Glad for å høre at vi er flere som har kjøpt vugge så tidlighar kjøpt leandervugge <3 alt for tidlig (!!) men klarte ikke muligheten gå fra oss når vi fikk så god pris på den. ellers har vi kjøpt en body og strømpebukse. kommer til å kjøpe det meste i midten av uke 20, da jeg fikk de to første i uke 29 og 30. vil ha alt klart før da, bare i tilfelle
men baby blir det jo uansett om det blir i Mai eller senere!har kjøpt leandervugge <3 alt for tidlig (!!) men klarte ikke muligheten gå fra oss når vi fikk så god pris på den. ellers har vi kjøpt en body og strømpebukse. kommer til å kjøpe det meste i midten av uke 20, da jeg fikk de to første i uke 29 og 30. vil ha alt klart før da, bare i tilfelle
så nå må alt inn igjen. Tror nok ikke jeg heller gjør detKommer ikke til å kjøpe noe før langt etter uke 30, tror jeg. Men vi har det meste fra før, i alle fall om det skulle bli jente.
Samme her,blir ikke og kjøpe noe før lenge! Har d meste til jenteTror nok ikke jeg heller gjør detOg har og endel fra før til jente
![]()
![]()
Ellers har mannen funnet bilstolen vi skal ha (som visstnok er "the best of the best"), men den blir ikke kjøpt inn riktig enda.
Driver dog stadig og titter innom finn på vogn og bedside crib - i tilfelle vi kommer over noen bra tilbud der.