Har dere husket å

Skal overføre all ferien til 2016 og ta den etter perm :-) tror jeg må sette en påminnelse på det så jeg husker å søke om set til jobb! Takk for påminnelsen!

Sendte søknad om overføring av ferien til etter permisjon samtidig med intern permisjonssøknad til jobben. Tar all ferie før jeg begynner å jobbe igjen.

Jeg skal ta ferie når min del av fellesperioden er over. Har ikke søkt enda da jeg venter på brev fra NAV om endring av permisjon.. Snuppa ble født 11 dager før termin..

Tror jeg fikset det når jeg søkte... Skrev i hvert fall at jeg skal ha fem uker ferie i august (?) og så fortsetter permisjonen etter det.

Tror jeg fikset det når jeg søkte... Skrev i hvert fall at jeg skal ha fem uker ferie i august (?) og så fortsetter permisjonen etter det.
Du må i tillegg søke på eget skjema synes jeg å ha lest

Må søke på eget skjema ja, var innom jobb å fikset underskrift fra sjefen i dag. Skal sende i morgen, håper bare det ikke blir noe tull. Står at man må sende inn bekreftelse på ferie, men underskrift fra sjefen holder vel som bekreftelse...?

Det er nok ikke riktig om du ikke har en spesiell ordning i forhold til jobb. Man må søke med eget skjema når man skal ha ferie nå.

Må søke på eget skjema ja, var innom jobb å fikset underskrift fra sjefen i dag. Skal sende i morgen, håper bare det ikke blir noe tull. Står at man må sende inn bekreftelse på ferie, men underskrift fra sjefen holder vel som bekreftelse...?
Jeg ville tro det... ;)

Kjenner jeg blir litt oppgitt over NAV og alle disse skjemaene... :(

Dersom det står på inntektsskjema som arbeidsgiver sendte inn skal det holde. Det står uansett i vedtaket ditt :)

Utsetter det hele tiden! Er jo så tungvint at NAV bare lar deg få 4 uker og 1 dag ferie per år i permisjonen når jeg har 5 uker ferie! Da må jeg flytte de resterende dagene til etter permen...

Nei, gruer meg til å se på de dumme skjemaene :p Kan ikke noen andre gjøre det først og forklare meg? ;)

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å søke fritak så lenge jeg skrev det inn i søknadspapirene. Har søkt arbeidsgiver før jeg gikk ut i oermisjon om når jeg skal ha ferie og skrevet opp disse tidspunktene på søknadspapirene. Dette gjelder så lenge du skal avvikle årets ferie og ikke utsette, sånn som jeg har forstått det.

Men dette trenger man vel ikke å tenke på så lenge man har timeslønn og ikke fastlønn? Ved timeslønn spiller det jo ingen rolle om man kaller det ferie eller ulønnet perm neste år?

Back
Topp