Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må i tillegg søke på eget skjema synes jeg å ha lestTror jeg fikset det når jeg søkte... Skrev i hvert fall at jeg skal ha fem uker ferie i august (?) og så fortsetter permisjonen etter det.
Du må i tillegg søke på eget skjema synes jeg å ha lest
Det er nok ikke riktig om du ikke har en spesiell ordning i forhold til jobb. Man må søke med eget skjema når man skal ha ferie nå.Tror jeg fikset det når jeg søkte... Skrev i hvert fall at jeg skal ha fem uker ferie i august (?) og så fortsetter permisjonen etter det.
Jeg ville tro det...Må søke på eget skjema ja, var innom jobb å fikset underskrift fra sjefen i dag. Skal sende i morgen, håper bare det ikke blir noe tull. Står at man må sende inn bekreftelse på ferie, men underskrift fra sjefen holder vel som bekreftelse...?
Nei... Bare før du planlegger å ha ferieNei.. Jeg får helt noia av nav søknader! Er det no tidsfrist på det?
Dersom det står på inntektsskjema som arbeidsgiver sendte inn skal det holde. Det står uansett i vedtaket dittTror jeg fikset det når jeg søkte... Skrev i hvert fall at jeg skal ha fem uker ferie i august (?) og så fortsetter permisjonen etter det.
Det er nok ikke riktig om du ikke har en spesiell ordning i forhold til jobb. Man må søke med eget skjema når man skal ha ferie nå.
Dersom det står på inntektsskjema som arbeidsgiver sendte inn skal det holde. Det står uansett i vedtaket ditt
Det gikk ikke min arbeidsgiver med på faktisk! Veldig merkelig!Utsetter det hele tiden! Er jo så tungvint at NAV bare lar deg få 4 uker og 1 dag ferie per år i permisjonen når jeg har 5 uker ferie! Da må jeg flytte de resterende dagene til etter permen...