Har dere husdyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
En hund som heter Puffsjenk og 5 katter, Arion, Pjuska, Rambo, Mio og Vaffel :D

Hei, vi har en tysk rase som jeg ikke husker navnet på, overtatt verpehønsene fra en gård der de skulle slaktes ned. (er IKKE hvite italienere ihvertfall !!). De er ikke pene å se på, men verper bra !!

Burhøns som nå får gå fritt :)

Vi ruger også fram vaktler, de er kjempesøte og gir egg hele vinteren (uten kunstig lys). Egentlig favoritten min;)

så fantastisk. herlig at de får kjenne friheten!! var de veldig usikker med en gang, eller løp de lykkelig rundt? =D

vaktel egg har jeg hørt er en delikatesse!!

Vi har 2 hunder, 1 golden retriever og 1 liten blanding:) Mannen ønsker seg en main coon når hundene blir borte, og det ønske blir nok oppfylt:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

så fantastisk. herlig at de får kjenne friheten!! var de veldig usikker med en gang, eller løp de lykkelig rundt? =D

vaktel egg har jeg hørt er en delikatesse!!
De var kjempeusikre i lang tid etterpå. Først nå flere uker senere begynner de å gå litt ut av huset der de bor (de kan gå fritt inn og ut). Ganske fascinerende !!:)

To katta.
Pinglo så e ein kastrert hannkatt på 8 år(leve opp t navnet sitt...)

Og ei lito navnlaus ei, så me akkurat har fått (tar gerna imot navnetips ;) )

Vedlegg

• 2014-03-03 09.18.48.jpg
    2014-03-03 09.18.48.jpg
    118,3 KB · Visninger: 16
  • 1z3mcex.jpg
    1z3mcex.jpg
    23,7 KB · Visninger: 19
Last edited:
Har en hund og en katt. Hunden er en Jack Russel Terrier, og katten er en blanding som ble født i hekken på naboøya, så gudene må nå vite hva han er :P

Vi har en rett og slett konge katt!:D Han er ett år og finner på de rareste ting! Han har ett veldig typisk kattenavn så når jeg står og roper han inn for kvelden i tolv tia høres det ut som jeg ikke finner sønnen min:P

#Happyface fra appen#

Vi har en rett og slett konge katt!:D Han er ett år og finner på de rareste ting! Han har ett veldig typisk kattenavn så når jeg står og roper han inn for kvelden i tolv tia høres det ut som jeg ikke finner sønnen min:P

#Happyface fra appen#
Menneskenavn:o

#Happyface fra appen#

4 hunder...:) 2 grå elghunder, ei Jack Russell og vår søteste nykomling på ca 14 uker ei lita BC tispe..:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uhm... har 6 pinnedyr og et akvarium fult av diverse fisk.
Kvalifiserer det? :p

Vi har en 11 år gammel katt og 2 gullfisk i akvariet,,

Vi trenger forsåvidt ikke flere dyr da vi har besøk av, fasan, rev, rådyr, grevling i hagen. Føler at jeg lever i en dyrehage..
Hadde forsåvidt også ei skjære i kjøkkenet tidligere i sommer som kom (bostavlig talt) spankulerende inn døra....

Sent from my iPad using BV Forum

Nei og nei :)
Syns det er så mye arbeid og ekstra jobb og det gidder jeg ikke XD
Ikke misforstå, jeg liker dyr, men orker ikke ha det sjøl :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp