Har dere husdyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Har en tjukk puseslask!

To hunder (engelsk settere)
En haug med høner - 10 sist vi telte
En haug med vaktler - ca 17 En ny kylling ligger akkurat nå i rugemaskinen og piper:D

Vurderer katt

Last edited:
Vi har katt, høner, tarantell og 2 gullfisker. Til neste sommer vil vi nok skaffe oss flere høns og kaniner. Mannen min har lovd guttungen en hund når han blir litt større.

Vi har to katter (den ene har vært borte et år, og har plutselig dukket opp igjen, til vår store glede). Og så har vi en border terrier. ImageUploadedByBV Forum1409403933.562495.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409403951.511588.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409403967.628516.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har en kanin ( hermelin). Verdens beste kanin. Kjempe snill mot dattera vår og tåler alt hu finner på. Kaninen er 5 år og bor i stua.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Annet enn bananfluer? Nei :D

24 uker <3

Har ikke dyr og ønsker ikke dyr.

To hunder (engelsk settere)
En haug med høner - 10 sist vi telte
En haug med vaktler - ca 17 En ny kylling ligger akkurat nå i rugemaskinen og piper:D

Vurderer katt

så gøy!! hvilke høner har du? jeg har silkehøner og en blanding av jær-og seebright.

Vi har katt, høner, tarantell og 2 gullfisker. Til neste sommer vil vi nok skaffe oss flere høns og kaniner. Mannen min har lovd guttungen en hund når han blir litt større.

hvilke høner har du? jeg har lovd barna å klekke kyllinger til våren,skaffe rugeegg. bare kvir meg til å avlive/gi bort hvis det blir haner :/ knytter meg slik til dyrene hehe

Nei. Allergi hos papsen i huset. Men han drømmer om hund :p

Sent from my iPhone using BV Forum

så gøy!! hvilke høner har du? jeg har silkehøner og en blanding av jær-og seebright.
Hei, vi har en tysk rase som jeg ikke husker navnet på, overtatt verpehønsene fra en gård der de skulle slaktes ned. (er IKKE hvite italienere ihvertfall !!). De er ikke pene å se på, men verper bra !!

Burhøns som nå får gå fritt :)

Vi ruger også fram vaktler, de er kjempesøte og gir egg hele vinteren (uten kunstig lys). Egentlig favoritten min;)

Vi har ingen dyr i huset. Jeg ønsker ikke meg noen.i hvert fall ikke nå. Dyra krever tid som jeg ikke har. Kanskje lutt senere. Jeg er glad i dyr,vokst opp med katter og hunder :)

Hva slags type hund er det og hva bruker dere dem til ??
Whippet.
De er familiehunder og turkompiser først og fremst, og jeg har dem med på utstilling og lure coursing (falsk jakt).

Back
Topp