Har dere handlet noe til babyen?

Bilstol har vi kjøpt:) Nå vet vi at det er lillesøster så hun arver masse klær fra storesøster. Men frykter det blir masse nytt tøy likevel :) Vi har det meste av utstyr..
 
Sist ble alt handlet i siste sekund så denne gangen kan vi snart si oss ferdige faktisk... Så deilig... Vogn, vognpose, seng, bilstol, bilstolpose, babynest, stellebord, vippestol, babygym ++++ er handlet inn... Har kjøpt inn det meste vi trenger av klær og annet småutsyr vi trenger også.... Nå er det høstferie så håper rommet står ferdig malt og innredet i løpet av uken..
 
Gleder meg til å handle, men har det meste fra tidligere.... Så er klær og bilstol som skal kjøpes her. Venter bare på å vite kjønne:p
 
Har kjøpt litt klær, og da det var 25% på alt på Barnas hus denne uka kjøpte vi bilstol, newborn-sete til tripp trapp, voksipose, bæresele og litt annet småtteri. I går kjøpte vi seng og bestilte vogn:)
 
Har egentlig ikke handlet noen ting enda, hadde ett par småting liggende å vente på det svært ønska barnet fra før jeg ble gravid (bare en bamse og en body), men nå som vi har fått vite at vi venter gutt, får vi arvet det meste av søstra mi. Blir nok å handle inn mer i høst, har det ikke så veldig travelt riktig enda :)
 
Åh, nå gleder jeg meg til å gå ned i kjelleren å hebte opp klærne etter lillemor se om det er noe som er nøytralt der :)
 
Åh, nå gleder jeg meg til å gå ned i kjelleren å hebte opp klærne etter lillemor se om det er noe som er nøytralt der :)
Jaaaa! Det blir morsomt å ta frem esken med de minste klærne :Heartred Vi har jo gutt fra før, så det funker jo unasett :pirat
 
Jaaaa! Det blir morsomt å ta frem esken med de minste klærne :Heartred Vi har jo gutt fra før, så det funker jo unasett :pirat
Da er det jo masse som kan brukes igjen ja!! :D Litt mer utfordrene her, va lillemor var veldig babyrosa og lilla i klrne som lita :p
 
Da er det jo masse som kan brukes igjen ja!! :D Litt mer utfordrene her, va lillemor var veldig babyrosa og lilla i klrne som lita :p
Hehehe ;) Men det er da ikke så farlig synes jeg. Jeg ble spurt en del ganger hvor gammel den søte jenta er bare fordi lillemann hadde på seg en rød fleecejakke. Jeg ble bare veldig tydelig på at HAN var så og så gammel. Jeg klippet han først nå i august, så han hadde også langt og krøllete hår. Ikke rart at mange trodde han var jente ;)
 
Hehehe ;) Men det er da ikke så farlig synes jeg. Jeg ble spurt en del ganger hvor gammel den søte jenta er bare fordi lillemann hadde på seg en rød fleecejakke. Jeg ble bare veldig tydelig på at HAN var så og så gammel. Jeg klippet han først nå i august, så han hadde også langt og krøllete hår. Ikke rart at mange trodde han var jente ;)
Aaaawh, såherlig med krøller!! <3 <3 <3 Sønnen til søskenbarnet mitt hadde verden største øyne, med laaaange øyevipper, og lange lokker.. Alle trodde han var jente og :p ihi
 
Aaaawh, såherlig med krøller!! <3 <3 <3
Ja, og de har ikke forsvunnet helt etter klipping heller heldigvis.

Noe den lille i magen har fått ny er koseklut. Den er allerede i hus slik at den kan være med til sykehuset :)
 
Ja, og de har ikke forsvunnet helt etter klipping heller heldigvis.

Noe den lille i magen har fått ny er koseklut. Den er allerede i hus slik at den kan være med til sykehuset :)
Åh, ja det var lurt... Vi kjøpte ikke koseklut før senere til loppa.. Kan jo være lurt å ha den med allerede fra fødselen av...
 
Åh, ja det var lurt... Vi kjøpte ikke koseklut før senere til loppa.. Kan jo være lurt å ha den med allerede fra fødselen av...
Jeg synes det var litt koselig å ha den sittende hos lillemann allerede på sykehuset. Vi fikk den av nevøene mine mens jeg var gravid og de gjorde det samme nå med nr. 2. Så der sitter det en hundekoseklut i stua som venter på den lille i magen :)
 
Jeg synes det var litt koselig å ha den sittende hos lillemann allerede på sykehuset. Vi fikk den av nevøene mine mens jeg var gravid og de gjorde det samme nå med nr. 2. Så der sitter det en hundekoseklut i stua som venter på den lille i magen :)
Så koselig ♡♡ ♡♡ Lurer kanskje på å la storeslster ha den litt først jrg, for å få lukten av henne..? Er det teit..? :p
 
Så koselig ♡♡ ♡♡ Lurer kanskje på å la storeslster ha den litt først jrg, for å få lukten av henne..? Er det teit..? :p
Nei, synes ikke det er teit. Bare fare for at hun skal ha den senere også og nekter å gi den fra seg ;)
Vi hadde med et pledd på sykehuset som lå i senga og som mannen min tok med slik at hunden kunne venne seg til lukta. Om det funka vet jeg ikke, hun godtok han med en gang, men om det var pga av pleddet?! Føler heller at hun skjønte på en måte at han der var noe som kommer til å bli værende hos oss ;) Hun passet på fra fra første minutt :love7
 
Nei, synes ikke det er teit. Bare fare for at hun skal ha den senere også og nekter å gi den fra seg ;)
Vi hadde med et pledd på sykehuset som lå i senga og som mannen min tok med slik at hunden kunne venne seg til lukta. Om det funka vet jeg ikke, hun godtok han med en gang. Skjønte på en måte at han der var noe som kommer til å bli værende hos oss ;) Hun passet på fra fra første minutt :love7
Ho knytter seg ikke til ting på den måten, så satser på det går bra :)

Så kos da, med en hund som passer på ♡♡♡
 
Så kos da, med en hund som passer på ♡♡♡
Ja, når vogna står ute, så sitter hun ved siden av :)

Synes det er så rart at jeg ikke er ute og handler babyting siden vi har alt fra før. Lurer på om det finnes noe som dere fleregangsmødre ikke hadde for nr. 1 men fant ut at det var kjekt å ha for nr. 2 eller 3, 4, 5... :)
 
Ja, når vogna står ute, så sitter hun ved siden av :)

Synes det er så rart at jeg ikke er ute og handler babyting siden vi har alt fra før. Lurer på om det finnes noe som dere fleregangsmødre ikke hadde for nr. 1 men fant ut at det var kjekt å ha for nr. 2 eller 3, 4, 5... :)
Babynest hadde ikke vi til 1. Men nå skal vi ha det!!! :)
 
Back
Topp