Har dere handlet noe til babyen?

Jeg har det meste fra før siden jeg venter nr. 2, men kjøpte et bæresjal. Har bæresele fra før og er kjempefornøyd, men tror det blir litt mere bæring av nr. 2 allerede rett etter fødselen og da er bæresjal bedre til å begynne med tenker jeg.
 
Jeg håper å få se kjønn på torsdag. Har så utrolig mye tøy etter datteren vår, så om det er gutt må det en liten sortering til. Så blir det nok å kjøpe noen klær og ting, for det er jo hyggelig med noe nytt uansett. :)
 
Det var SÅ GØY å handle de første plaggene nå som vi vet det er en jente! :)
Har kjøpt noen nydelige (og helt sikkert overprisede) bodyer i deilig ull som jeg må ta frem og kose med innimellom... :)
 
Har kjøpt vogn, bilstol, stellekommode, noen dynetrekk, en del klær. Vi har det meste nå tror jeg, da vi arver både seng, vippestol og bæremeis. Også er det jo en del småting da, litt mer klær.
 
Har det meste fra før, men har kjøpt et sett klær :p etterhvert blir det stellekommode og bilstol, men tar det fra november tenker vi :)
 
Har kjøpt vogn, bilstol, stellekommode, noen dynetrekk, en del klær. Vi har det meste nå tror jeg, da vi arver både seng, vippestol og bæremeis. Også er det jo en del småting da, litt mer klær.
Så gøy!! :)
Gleder meg syyykt til å handle dette selv, men må vente til oppussing er ferdig (plassmangel)... o_O
 
Litt misunnelig på dere som får handle inn alt for første gang merker jeg ;) Det er på en måte deilig å ikke måtte tenke over alt man må få på plass, men litt vemodig også :)
 
Vi har kjøpt vogn, voksipose, seng, stellebord. Og noen plagg :)
 
Driver å innreder rom, skal kjøpe seng osv til uka. Kjøpt vogn, bilstol, og klær. Så resten tar jeg litt etterhvert :)
 
Kjøpt vogn, bilstol, bilstolpose, stellebord, litt klær, babynest, dyner etc. Fant ut jeg har kjøpt mye, men som førstegangs så blir man litt ivrig :p:D:rolleyes:
 
  • Liker
Reactions: e86
Måtte kjøpe et par blå plagg etter oul:) alt vi har er rosa så det må nok byttes ut, utenom stellebord og bilstol har vi etter jenta vår:) blir nok å handle litt etterhvert, men vi får nok litt ting også har vi fortsatt good tid!:)
 
Har kjøpt en ullbody, bare for kos. Trenger nok lille mere ull siden dette blir vinterbaby, og forrige kom i sept.
Nå som vi venter nummer fem så er vi så heldige at vi har slitt ut en del, så noe nytt trengs.
 
Ga vekk barnevogn like før jeg ble gravid og alt av babytøy/ting er gitt vekk. Så her må vi begynne på nytt. Litt kjedelig med alle de dyre tingene, men blir koselig å kjøpe nytt også :) har kun kjøpt en body og strikket et par ting :)
 
Har bare kjøpt dyne, pute, et pledd, 1 body med søt og klisjete tekst "made with love" og 1 fleecedress;) Synes egentlig jeg har vært flink å ikke handlet så mye enda mtp at det er første:p Skal til OUL i morgen så blir sikkert en tur på butikk å kjøpe enten jente/gutte plagg hvis vi får se ganske sikkert hva det blir:)
 
Her det meste, men må ha ny sprinkelseng i hus, og vil ha en vugge til å ha i stuen. Vil også ha bæresjal. Kjøpte en manduca bæresele til forrige, men han likte ikke den, syns den ble for stor for en nyfødt..
 
Alt av grunnleggende ting, som
-seng
-vogn
-bilstol
-bæresele
-vippestol
+++
Men nesten alt av klær og tekstiler må kjøpes inn, da vi venter gutt denne gangen, men har ei jente fra før.. =)
 
Har ikke kjøpt stort, og kommer ikke til å gidde å styre med det før i januar.
Har seng, vogn og bæresele fra før, samt stelleplass og balje.
Resten må kjøpes ettersom vi får jente denne gang, og alt annet eller minsten er solgt eller gitt bort.
 
Har ikke kjøpt stort, og kommer ikke til å gidde å styre med det før i januar.
Har seng, vogn og bæresele fra før, samt stelleplass og balje.
Resten må kjøpes ettersom vi får jente denne gang, og alt annet eller minsten er solgt eller gitt bort.
Jeg har noen(les masse) jenteklær om du er intr. :p
 
Er første barnet her også, hittil har jeg kun kjøpt et søtt antrekk.. ☺
 
Back
Topp