Har dere handlet inn noe til babyen?

Har ikke starta enda, men ser litt på babyklær med lange øyne i smug når jeg er på en butikk ellers har vi mye etter viftende storebror, slik som vogn, seng, bilstol, og en del klær i nøytral og guttefarger. Ellers skal jeg etterhvert kjøpe vippestol, nyføstsete og en tripptrappstol, også en del klær om det er jente, men bruker nok opp igjen mye etter storebror uansett, særlig ull osv, då det er dyrt, og vi har mye som er strikket. Om det er blått er for meg revnende likegyldig om jeg kan spare litt penger,men kjøper nok mye jenteklær likevel om det blir jente da
 
Vi har begynt å se og planlegge, men jeg ønsker å vente til etter OUL med det meste. Kanskje vi kjøper noe småtteri som er nødvendig hvis det er på salg etter TUL 13+3 :)
 
Har de fleste store tingene fra før, men har kjøpt en lillelam dress og et søtt bambi-sett med bukse og omslagsjakke. Ellers blir vi nok å vente til vi vet kjønnet med å handle klær. Ting vi evt. trenger kjøper vi når vi kommer over et godt tilbud eller et godt bruktkjøp. Kjøpte nok ting tidlig sist også, men det gikk heldigvis bra :)
 
Nei, venter til etter 12 uker..da skal jeg kjøpe et eller annet symbolsk...sånn ellers har vi det meste fra før etter storebror og har mange rundt meg nå med barn så regner med å arve en del eller få låne, noe som er helt supert :)
 
Ja bag(hadde vogn) og vognpose på januarsalget. Har vært på flere ultralyder allerede da :) 10-11 uker nå ca.
 
Har mye fra storesøster som vogn, seng og masse klær. Så har søstera mi funnet ut at jeg må lagre alle våre baby-ting, så her er det fult opp. Eneste jeg må ha er en ny bilstol. Den jeg hadde til storesøster lånte søstera mi, så den må kondemneres. Babyen hennes har spist i den, så det har havnet masse babymat og frukt innimellom og overalt. Så har hun ikke vasket det, så nå er det muggla. Mamma prøvde å vaske den, men det stinka enda. Dessuten er den fra 2014.

Jeg skal kjøpe en genser til storesøster der det står "storesøster" på. Så en body med lillesøster eller lillebror.
 
Har en på 1år fra før, så ikke handlet inn noe. Men sett på søskenvogn!
Og har vel egentlig handlet inn et garderobeskap nå, så vi får gjort klart barnerommet. God tid og organisert ting klart!
 
Ingenting foreløpig. Har en datter på snart 11 måneder så har en del fra før. Gleder meg til jeg har sett alt er bra på UL i uke 13.
 
Back
Topp