Har dere gått opp noe i vekt i 1. trimester?

Gikk ned 5kg da jeg var så dårlig at jeg knapt fikk i meg mat. Nå er jeg på vei opp igjen, og er snart tilbake til min normalvekt ☺️
 
Ja! Er 11+4 idag og har gått opp 3 kg! Er utrolig mye kvalm og blir liggende på sofaen i mange timer hver dag rett etter måltid for å ikke kaste opp..
 
Ja, rundt 2 kg. Kom nesten over natta, og har vært stabilt i mange uker. Tror rett og slett det er 2 kg pupp
 
Gått opp to kilo, men har også spist som en hest etter jeg ble gravid så det skal ha noe av æren:)
 
Samme vekt nå som før graviditet, men magen har forandret seg! Om kvelden kan jeg ikke lure noen, da vises det at jeg er gravid! :hilarious:
 
15 + 1, har gått opp 5 kg. Synes det er i meste laget, men legen forsikra meg om at kiloene skal bort.
 
Jeg er 12+3 og har gått ned 2-3 kg- lite matlyst og kaster opp litt fremdeles:wtf:
 
15+1 og gått opp 3 kg. Mindre en hva jeg hadde sist svangerskap på denne tia. Da la jeg på meg 8 kg totalt. Synes ikke 3 kg er mye jeg, og ifølge jordmor er det ikke mye.
 
Ingenting enda. Blir spennande å se. Første svangerskap gikk eg opp 14-15 kg. Men med nr 2 gikk eg bare opp 5-6 kg
 
Er det sånn at man bør veie seg under svangeskap? :bookworm: Har ingen vekt, bare kjøkkenvekt :rolleyes:
Du selv trenger ikke veie deg hjemme. Jeg har ikke veid meg på ukesvis, sist var hos lege:p Du blir veid på svangerskapskontroller hos jordmor og lege. De følger med på vekta, for veldig rask vektoppgang kan indikere komplikasjoner i svangerskapet som f.eks. svangerskapsdiabetes eller preeklampsi.
 
Back
Topp