Har dere fortalt?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
...til kommende storesøsken at det kommer en ny baby? Er 11 uker i dag. Har ikke sagt noe enda. Har veldig lyst.

ja, måtte fortelle det til kommende storebror ganske tidlig pga han ikke skulle hoppe og herje på magen min...

Mine eldste er 10 og 12, og minste 3. Spennende å se om minsta skjønner hva som skal skje ❤

Eldste er 4 og elsker løpe på meg og hoppe på meg osv, og vi orøvde få henne til og slutte rundt magen men nytta ikke. Når vi sa det var bebi i magen så slutta hu på flekken :P

Sagt det til storebror. Men han er kun 16 mnd forstår det ikke uansett

Storebror fikk vite det med en gang, men han er 20 mnd og skjønner ingenting

Sa det til barna her om dagen (de er snart 7 år og 11 år). Gutten ble ikke overlykkelig siden han ser for seg enda flere som kommer til å plage han (lillesøster er fæl til å plage seg haha), men jenta mi ble helt i hundre og gleder seg vilt til å bli storesøster :)

Ikke fortalt det enda. Tenker å vente en stund for 4-åringen kommer til å fortelle hele verden når hun får vite det ;)

Ikke fortalt det ennå. Nesten så jeg gruer meg. Vi som har sagt at vi ikke skal ha flere babyer

...til kommende storesøsken at det kommer en ny baby? Er 11 uker i dag. Har ikke sagt noe enda. Har veldig lyst.
Da er vi kommet like langt:) jeg skal på ny tul på mandag, hvis barnet har det bra da, blir det offentlig for familie og nærme venner i løpet av den uka :)
Etter posting: tror jeg var litt trøtt i øya å ikke så søsken ... hihi..

Har ikke fortalt til kommende storebror på 3,5 år. Tenker å gjøre det når jeg er 10-12 uker på vei.
Er 8+2 nå :-)

Back
Topp