Har dere fortalt?

Min lille på snart to år har ikke nok språk til å si det videre, og ikke har han forståelse for hva "storebror" betyr heller, så han var på do med meg da jeg tok testen :p

Min lille på snart to år har ikke nok språk til å si det videre, og ikke har han forståelse for hva "storebror" betyr heller, så han var på do med meg da jeg tok testen :p
Hehe :-P mi er 3,5 år og blir spennende å fortelle ho. Mellomste på 10 kommer til å bli kjempeglad,men eldste på 12 blir nokså likegyldig tipper jeg.

Storebror på 7 blir nok fortvilt over enda en skirikerunge :p ble storebror i juni og er meget uinterresert i babyen.
Jeg er redd han skal bli sjalu ettersom han er vant til farens oppmerksomhet alene og å få alt han peker på (deltidspappa, annenhver helg og onsdag).
Men vi får nesten se når det skjer.
Han får vel vite det i ferien tipper jeg. Å fortelle han det er faktisk ikke noe vi har diskutert :p

Haha, nei, da slippes nyheten med en gang. Lillemor er 2 år og ganske god i muntlig. På barnehagen her en dag hadde hun sagt til pappan sin når han henta henne: mamma sover i senga si hele dagen... så gud vet hva hun sier til de ansatte. Jeg ligger i senga når hun drar om dagen og har vært ganske dårlig, så det stemmer jo litt.. så hun får vite det først i uke 12 når det er offentlig!

Har sagt det til datteren min. Hun er ni år og hadde forsåvidt skjønt det :-) Siden jeg kastet opp og magen er oppblåst :-)

Jeg fortalte om graviditeten til venner og familie med en gang jeg fant det ut. 2-åringen vet det også :) For meg er det naturlig å være åpen om graviditeten tidlig selv om det selvfølgelig kan gå galt (hadde en MA i uke 10 tidligere). Er i uke 9 nå

Back
Topp