Har dere fortalt om graviditeten til noen?

Vi har kun fortalt det til en god venninne av meg☺️ Tenker å holde det for oss selv til en plass mellom uke 10 og 12☺️ Men vi får se hvordan det går. Sist «bustet» min mor meg i uke 8. Hun forsto det for jeg var så kvalm. Denne gangen jobber jeg med svigers å er kvalm dagen lang. Så håper bare vi klarer å holde det skjult lengst mulig☺️
 
Vi har kun fortalt det til en god venninne av meg☺️ Tenker å holde det for oss selv til en plass mellom uke 10 og 12☺️ Men vi får se hvordan det går. Sist «bustet» min mor meg i uke 8. Hun forsto det for jeg var så kvalm. Denne gangen jobber jeg med svigers å er kvalm dagen lang. Så håper bare vi klarer å holde det skjult lengst mulig☺️
Blir spennende å se hvor lenge dere klarer å skjule det da :D Her kommer vi nok til å fortelle det til svigerfamilien rundt uke 7-8, det var da svigerinnen min fortalte det til oss når de skulle ha barn sist :)
 
Blir spennende å se hvor lenge dere klarer å skjule det da :D Her kommer vi nok til å fortelle det til svigerfamilien rundt uke 7-8, det var da svigerinnen min fortalte det til oss når de skulle ha barn sist :)
Er sykt fristende å skrike det ut te hele verden:p blir koselig når vi alle kommer til det stykket vi forteller det ☺️ Her er det ingen i nær familie som er på noen måter i nærheten av å få barn :p vi er de eneste enn så lenge, og tuller med det at vi kommer til å bli ferdig med barn før noen av våre søsken begynner å tenke tanken en gang :p
 
Er sykt fristende å skrike det ut te hele verden:p blir koselig når vi alle kommer til det stykket vi forteller det ☺️ Her er det ingen i nær familie som er på noen måter i nærheten av å få barn :p vi er de eneste enn så lenge, og tuller med det at vi kommer til å bli ferdig med barn før noen av våre søsken begynner å tenke tanken en gang :p
Sånn er det på min side av familien, vi er bare to stk og det er kun meg som er i nærheten av å starte familie :wacky: På hans side er vi mer i samme situasjon, svigerinna og mannen prøver også å bli gravide nå :)
 
Har sagt det til foreldrene våre. Svigers bor nært oss og vi møtes mange ganger i uka. Begge ble ganske redd for å forsnakke seg så sa det heller. Mine foreldre fikk vite det omtrent samtidig siden vi skulle dit på besøk over mange dager. Om det skulle skje noe og at det ikke blir noen baby er det i allefall fint at vi har noen som vet
 
Har sagt det til foreldrene våre. Svigers bor nært oss og vi møtes mange ganger i uka. Begge ble ganske redd for å forsnakke seg så sa det heller. Mine foreldre fikk vite det omtrent samtidig siden vi skulle dit på besøk over mange dager. Om det skulle skje noe og at det ikke blir noen baby er det i allefall fint at vi har noen som vet
Det er jeg enig i. Det er godt å ha noen å snakke med hvis det skulle skje noe ☺️
 
Vi kommer nok til å vente til etter tul med å fortelle det til de nærmeste. Utfordringen er sommerferien, da hele familien gjerne tar en øl eller et glass vin på hytta på kveldene.
Da vi mistet i uke 9 sist, var det ingen som visste at vi var gravide. Mamma er den eneste som vet at vi mistet.
 
Jeg vil holde det hemmelig til etter sommerferien ☺️ Kommer sikkert tilbake etter ferien med mini-kul på magen! Hos meg synes det skremmende fort ☺️
 
Kun meg og samboer som vet:) å slik skal det være frem til etter uke 12. Jeg vil gjennom alle kontroller først og TUL. Mye kan skje frem til uke 12. Så der er jeg ganske sær dessverre :hilarious: med andre man fortalte vi det ikke til noen før etter ordinær ul
 
Her er det bare mannen min og mine foreldre som vet om det. Vi skal nemlig reise sammen til helgen, så derfor tenkte jeg at det var bedre å fortelle det på forhånd.:Heartred Jeg tok digitaltest i dag etter at jeg fikk svakt positivt på strimmel i går. Hehe, det har fremdeles ikke gått opp for meg at vi skal ha en tredjemann!! :)
 
Vi har fortalt det til våre nærmeste. Er bare 5+0, men de kommer uansett til å lukte lunta når vi må begynne å reise mye pga hyppige kontroller. I tillegg er det godt å vite at man har hele gjengen i ryggen om det skulle gå galt denne gangen også :)
 
Kun meg og samboer som vet:) å slik skal det være frem til etter uke 12. Jeg vil gjennom alle kontroller først og TUL. Mye kan skje frem til uke 12. Så der er jeg ganske sær dessverre :hilarious: med andre man fortalte vi det ikke til noen før etter ordinær ul
Åi! Så flinke dere er som klarer å holde det hemmelig så lenge! Jeg sendte bilde av graviditetstesten min til ei venninne av meg i samme sekund den ble positiv :laughing002
 
Da måtte jeg fortelle en kollega... ble spurt om jeg kunne reise til Tanzania noen uker for å bli ferdig med et prosjekt... måtte si at det var tidlig enda, så ville ikke si noe, men for øyeblikket kan jeg ikke reise til land med malaria... dette blir jo helt håpløst å holde for seg selv...
 
Da måtte jeg fortelle en kollega... ble spurt om jeg kunne reise til Tanzania noen uker for å bli ferdig med et prosjekt... måtte si at det var tidlig enda, så ville ikke si noe, men for øyeblikket kan jeg ikke reise til land med malaria... dette blir jo helt håpløst å holde for seg selv...
Høres ut som om du har en skikkelig spennende jobb da :woot: Må jo være kjempespennende å kunne reise til sånne plasser!
 
Høres ut som om du har en skikkelig spennende jobb da :woot: Må jo være kjempespennende å kunne reise til sånne plasser!

Er ganske fornøyd med jobben ja:) bare litt upraktisk nå I begynnelsen når man egentlig ikke fortelle det til folk
 
Med førstemann sa vi ikke noe før uke 17, og lurte fremdeles på om det var for tidlig :hilarious: Denne gangen stresser vi ikke med det i det hele tatt og har sagt det til nærmeste familie og venner, samt de på jobben for min del ;)
 
Vi er nå 5 uker på vei og alle rundt oss vet det. Dette pga av jeg ordnet meg en blogg om veien til vårt gullegg med prøverør/ivf. Så der har hele prosessen blitt lagt ut, så da måtte man selvsagt legge ut at endelig så sitt spiren
 
Bare 4+1❤️ Allerede sagt det til samboer, mamma og søster da de var sammen med meg når jeg testet❤️ Resten av familien får vente litt☺️
 
Vi har ikke sagt det til noen foreløpig. Jeg vurderer å snart si det til mine foreldre, men føler rett og slett ikke trangen til det ennå. Aner ikke hvorfor, kanskje det har noe med at det er litt deilig å ha det helt for seg selv en liten stund? Jeg liker også å ha kontrollen før jeg sier noe, noe man ironisk nok ikke helt har mens man er gravid. Drømmescenarioet er at formen er bra nok til at jeg kan vente til jeg føler meg mer sikker på at dette går bra.
 
Back
Topp