Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fortalt det til mine kollegaer... og jeg gruer meg MYE. Er innleid og kontrakten min går ut 29 september... vet at det enten blir videre kontrakt eller over i fast stilling... burde jeg si noe nå? Eller bare håpe på fast og fortelle det etter?? Kan arbeidsgiver velge å ikke ansette meg pga jeg er gravid?
Jeg har ikke fortalt det til mine kollegaer... og jeg gruer meg MYE. Er innleid og kontrakten min går ut 29 september... vet at det enten blir videre kontrakt eller over i fast stilling... burde jeg si noe nå? Eller bare håpe på fast og fortelle det etter?? Kan arbeidsgiver velge å ikke ansette meg pga jeg er gravid?
Sist jeg var gravid ville ikke sjefen gi meg noe videre fordi "jeg skulle jo ikke være der neste år". Jeg måtte dra inn fagforeningen og kjempe for å få noe videre. Jeg anbefaler deg å ikke si noe!
Herregud! Ordnet det seg til slutt?
De har ikke lov å ta det med i betraktning, men dessverre gjør en del det likevel. For noen er det ubevisst.
I og med at kontrakten din går ut lenge før permisjon, så trenger du ikke si noe.
Om du kan skjule det, så tror jeg at jeg hadde gjort det litt til, i håp om at de bestemmer seg snart for å enten gi deg ny kontrakt eller fast stilling.
Sist jeg var gravid ville ikke sjefen gi meg noe videre fordi "jeg skulle jo ikke være der neste år". Jeg måtte dra inn fagforeningen og kjempe for å få noe videre. Jeg anbefaler deg å ikke si noe!