Har dere fortalt om graviditeten på jobben?

Ikke fortalt sjefen ennå, en kollega gjettet det, og hun syntes det var hyggelig.
 
Nope, håper det kan få gå stille for seg frem til oul.
 
Sjefen og ett par til vet det. Alle er glade for det. Heldigvis også sjefen.
 
Nei, kommer nok ikke til å gjøre det heller før familie og venner vet det.
Sitter på kontor og har ikke trengt noe tilrettelegging. Men må nok fortelle om ikke så lenge, da de må ha inn en vikar for meg.
 
Forteller det tidligst om fire uker, i uke 14. Da skal vi ha fått svar på NIPT-testen. Men jeg har lyst til å vente så lenge som mulig.
 
Alle på min jobb vet det, og er kjempeglad på mine vegne [emoji4] Har vært veldig åpen på jobben om at det har gått galt to ganger tidligere (en SA og en Exu), så det føltes helt naturlig å fortelle det når det endelig klaffet igjen [emoji171]
 
Tenker å fortelle det neste uke [emoji7] Gleder meg SÅ mye til reaksjonen [emoji85] Dette har de hintet og "maset" på lenge [emoji13]
 
Sjefen har visst det siden innsett, de andre fortalte jeg det til dajeg var 8 uker. Går ut med sv.sk.penger til uka, så det måtte jo frem....
 
Har sagt det til ledelsen, de synes det var kjempe hyggelig :) Venter med å fortelle det til kollegaer til etter at resten av familien veit det :)
 
Har ikke fortalt det enda, men h*n vet at vi har prøvd og at jeg har sluttet på pillen. Har verdens mest fantastiske sjef, for reaksjonen var at h*n visste at ved å ansette folk i min alder var det stor sannsynlighet for svangerskapspermisjoner ☺️ Er alikavel spent på hvordan h*n tar nyheten
 
Fortalte sjefen allerede i uke 9, pga jeg var mye dårlig.. tenker å fortelle lederteamet på neste møte og resten av personalet etterhvert, de spør vell før eller siden når magen viser seg [emoji38]
 
Nei. Tenker vente til uke 12. Men jeg tror noen kollegaer har skjønt det[emoji849]
 
Fortalte det til sjefen i dag, 11+2 )da det vises veldig godt + jobber en plass der jeg må ha noe tilrettelegging) var veldig nervøs for å fortelle- men det gikk kjempe bra :) nå krysser jeg bare fingrene for et greit svangerskap så jeg kan jobbe så lenge det er mulig :)
 
Skal fortelle til sjefen i neste uke, og gruer meg max. Har bare jobbet der i 7mnd, så det er sikkert ikke populært. Et par kolleger fikk vite det veldig tidlig, da vi har noen arbeidsoppgaver som ikke kan utføres av gravide, ellers håper jeg å holde det "hemmelig" litt lenger.
 
Uff, jeg hadde ikke tenkt å fortelle det før etter resultat av NIPT-test, som vi mest sannsynlig ikke får før om 4 uker. Men jeg sliter så forferdelig med tretthet og konsentrasjonsproblemer på jobb at jeg kanskje må si det før :( Jeg har ikke fått gjort ferdig masse som skulle vært ferdig i dag, for jeg blir sittende og glo ut i luften, småsove, eller rett og slett gjøre så mye feil og tull at jeg må slette ting og begynne på nytt.

Jeg aner ikke hvordan i alle dager jeg skal klare å overholde en tidsfrist jeg har neste uke om dette ikke gir seg, og da må jeg nesten gi beskjed..
 
Back
Topp