Har dere fortalt det?

Vi har fortalt dei nærmaste, vi syns de var fint å dele gleden :) om de skulle gå gale ville vi fortalt de uansett.. Fint med litt støtte.
Og uansett, gale kan de jo gå etter 12 veke og.

Jeg har fortalt det til nærmeste leder på jobb, men veldig mange av mine kollegaer har også forstått det nå. De veit at jeg mistet i høst og da jeg med hjelp fra arbeidsgiver byttet bort nattevaktene mine for et par uker siden så var det mange som gjettet at jeg var gravid igjen.

Jeg bor i en liten by der det er små forhold så siden så mange på jobben min nå har skjønt det er jeg redd noen vil kunne avsløre noe for svigerfamilien min som også bor her. Mannen og jeg har derfor bestemt oss for at vi vil fortelle det til de nærmeste voksne i løpet av helgen. Sist fortalte vi det til barna våre først og lot dem fortelle til besteforeldre og tanter og onkler. Det var veldig koselig, men samtidig forsto de lite da jeg mister bare et par uker seinere. Derfor vil vi vente til etter ul ved 12 uker før vi forteller det til dem denne gangen.

Jeg sa det til mamma, pappa og brødrene mine med en gang jeg fikk positiv test, ei venninne. Og i går til lederen min på jobb. Jeg har sakt det til de jeg ellers ville sakt det til viss jeg mistet også. De som jeg veit hadde vert en god støtte å ha i tiden ettepå :) men omverden får ikke vite noe før magen synes ;) eller de tørr å tippe det selv..

Jeg har kun fortalt det til mine nærmeste kollegaer, følte de trengte å vite det for å skjønner hvorfor jeg plutselig må sette meg litt :/

Skulle gjerne fortalt det til kommende besteforeldre, men da må jeg også fortelle det til kommende storebror, og jeg vet ikke om han klarer å holde tett når det kommer til å si det videre til venner/foreldre til venner (=mine venner).

Sist sa jeg det med en gang jeg fant det ut - liker egentlig ikke å gå og holde det hemmelig sånn som dette, men jeg vet at de vil forstå når jeg forklarer hvorfor ...

Etter en uke med intens angst for å miste og en mamma som har vært lei seg og bare dårlig , har vi bestemt oss for å fortelle det til barna i dag. Vi fikk se et bankende hjerte i dag og har jo egentlig ikke noe større garanti hvis vi venter noen uker. Besteforeldre, sjefen og nærmeste team på jobben vet det alt.

Jeg gruer meg til å si det til svigermor, like mye som samboen min gleder seg til det. ;)

Vi har jo to fra før og hun har mer enn antydet at hun synes det er nok med de to vi har. :-/ Nettopp derfor gleder seg samboen min til å se ansiktsuttrykket hennes, mens jeg ønsker å være laaaangt bort.

Jeg gruer meg til å si det til svigermor, like mye som samboen min gleder seg til det. ;)

Vi har jo to fra før og hun har mer enn antydet at hun synes det er nok med de to vi har. :-/ Nettopp derfor gleder seg samboen min til å se ansiktsuttrykket hennes, mens jeg ønsker å være laaaangt bort.
Akkurat det syns jeg er såå teit. Det er dere som skal få dette barnet, er da likegyldig hva andre tenker.. Idiotisk..

Få de barna dere har lyst på og som dere føler dere har tid og økonomi til :) <3

Bare 3 venninner vet det-de fikk sjokkmeldinger fra meg som skulle ha en negativ test.
Mannen vet det heller ikke enda da han er i utlandet- kommer hjem neste lørdag. Vil se ham når han får vite det.
Mamma og familien skal få vite når jeg reiser hjem i slutten av februar/begynnelsen av mars- da er eg vel ca 10-11 uker på vei.

Back
Topp