Ja, som overskrifta sier, har dere fortalt til noen at dere er gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drømte om å få barn en dag og kunne overraske førstegangs besteforeldre med "Mormor" og "Morfar" t-skjorter da det er SÅ høyt ønsket med barnebarn. Men som jeg har nevnt tidligere i denne termin-tråden så var vår graviditet uplanlagt.. Jeg har vært syk de siste årene, så ut ifra all fornuft skulle vi vente å se an sykdommen mtp. å få barn, men så skjedde dette.
Hadde det ikke vært for sykdommen hadde vi nok gledet oss, så dette er en veldig trist og vanskelig situasjon. Vi vet enda ikke hva vi skal gjøre, så vi har dermed ventet med å fortelle foreldrene våre. Vi har sagt det til søsteren min, min bestemor og 3 nære venner som jeg syns er greit vet av situasjonen da de kjenner til sykdommen og har stor forståelse og gode råd. Jeg føler for å være ærlig med foreldrene mine fordi de har forståelse og vi snakker ALLTID om ALT! Men jeg klarer ikke dette - å skulle fortelle de at dette kan potensielt bli deres første barnebarn, men være så usikker om å beholde (Men igjen så kan det jo skje andre ting i svangerskapet, da jeg bare er 5+5 så man kan jo aldri vite om spiren sitter uansett) Ah, sukk og akk, og beklager utblåsning.
huff, dette høres vanskelig ut
Jeg drømte om å få barn en dag og kunne overraske førstegangs besteforeldre med "Mormor" og "Morfar" t-skjorter da det er SÅ høyt ønsket med barnebarn. Men som jeg har nevnt tidligere i denne termin-tråden så var vår graviditet uplanlagt.. Jeg har vært syk de siste årene, så ut ifra all fornuft skulle vi vente å se an sykdommen mtp. å få barn, men så skjedde dette.
Hadde det ikke vært for sykdommen hadde vi nok gledet oss, så dette er en veldig trist og vanskelig situasjon. Vi vet enda ikke hva vi skal gjøre, så vi har dermed ventet med å fortelle foreldrene våre. Vi har sagt det til søsteren min, min bestemor og 3 nære venner som jeg syns er greit vet av situasjonen da de kjenner til sykdommen og har stor forståelse og gode råd. Jeg føler for å være ærlig med foreldrene mine fordi de har forståelse og vi snakker ALLTID om ALT! Men jeg klarer ikke dette - å skulle fortelle de at dette kan potensielt bli deres første barnebarn, men være så usikker om å beholde (Men igjen så kan det jo skje andre ting i svangerskapet, da jeg bare er 5+5 så man kan jo aldri vite om spiren sitter uansett) Ah, sukk og akk, og beklager utblåsning.
Det er ikke lett å være kronisk syk og ha barn, men helt ærlig så har det ikke blitt så mye tyngre for meg. Men fibroen og bipolar er der uansett hvor mange barn jeg har. Men har litt mer å kjempe for, om du skjønner. Det er sjukt vanskelig å ta høyde for sjukdom. Jeg og mannen gikk mange runder før vi vurderte nr 4. De eldste mine er 11, 9 og 6 år nå så det blir jo litt mellomrom her. Jeg tror det viktigste er å snakke med legen din og kjenne etter i magefølelsen. Men uansett så er det du som skal være gravid, og du og mannen din som skal ha dette barnet(kanskje) Så mine råd kan være helt på jordet for deg. Sender bare mange klemmer og håper du finner det rette svaret for dere uansett hva det skulle være
Kan jeg spørre om hva tilretteleggingen på jobb går ut på?Dette er vårt andre prøverørsbarn så mange fikk med seg at vi var i Danmark for uttak og innsett. Føltes litt rart å ikke fortelle de om resultatet, så vi sa det til familien i dag. I tillegg involverte jeg sjefen slik at vi kan tilrettelegge på jobb.
Kan jeg spørre om hva tilretteleggingen på jobb går ut på?
Et par venninner vet, men mannen vet faktisk ikke for han vil vente til offisiell testdato - som ikke er før mot slutten av neste uke!
Nei, han vil ikke vite før datoen som står på papireneSå spennende, så han får nyheten først i slutten av neste uke? Han aner ikke noe nå?
Nei, han vil ikke vite før datoen som står på papirene
Tenkte kommende storesøster kunne få lov å gi pappaen positiv test