Har dere fortalt det til noen?

Kun mannen så veit foreløpig :)
Må la sjokket senka seg å la nyheten synka inn ho oss sjøl fyst :p
 
Vi har tenkt å fortelle kommende besteforeldre rundt uke 8 (har fått for meg at det er en milepæl). Venner, søsken osv. Forteller vi i uke 12. Når jeg tenker meg om, har jeg gjennom hele barndommen visst tidlig når familiemedlemmer o.l har vært gravide. Ser også her at mange allerede har fortalt. Hmm, mulig vi kommer til å justere oss noe :)
 
Vi har fortalt nærmeste familie (våre foreldre og søsken). Har forsøkt å forklare det til bikkja, men vet ikke om hun skjønte det.... Kan ta litt tid.
Hihi, hugser når schæferen vår fikk hilse på babyen vår for 4 år siden, hun var så forsiktig med han, og passa godt på. Virka så stolt ^^
 
Vi har fortalt nærmeste familie (våre foreldre og søsken). Har forsøkt å forklare det til bikkja, men vet ikke om hun skjønte det.... Kan ta litt tid.
Hehe :)
Vår hund forstod d før oss. Hver gang jeg legger meg på sofaen kommer han snikende for å legge seg med hode eller overkroppen på magen :) sånn har han aldri gjort før :)
 
Hehe :)
Vår hund forstod d før oss. Hver gang jeg legger meg på sofaen kommer han snikende for å legge seg med hode eller overkroppen på magen :) sånn har han aldri gjort før :)
Er det sant? Det gjorde hun også, men tenkte ikke over at det var derfor :eek: så artigt!! :) Nå er hun ikke i live lenger, var syk og gammel :-(
 
Er det sant? Det gjorde hun også, men tenkte ikke over at det var derfor :eek: så artigt!! :) Nå er hun ikke i live lenger, var syk og gammel :-(
Ja, tror nok de kjenner at d skjer noe :) min har aldri vært glad i å ligge på meg, fordi han blir for varm. Mn nå skal han gjøre d hele tiden :)
Trist å miste noen man blir så glad i :-(
 
Logistikken i å fortelle det.

Jeg har nå begynt sonderinger på hva jeg får servert 17.5, som evt avgjør om jeg sier "stek min biff litt ekstra, jeg kan ikke spise rått kjøtt før neste år", eller holder det for oss selv til etter ul to dager senere.

Vi lurte på å fortelle det til ungene etter ul, for at de skulle vite før resten av verden, men vet de vet bhg og skole, og slekt straks de treffer dem...

Og, det er snakk om at sommeravslutninga vår på jobb blir med familie, i begynnelsen av juni, så ungene kan ikke vite før etter den dersom jobb ikke vet.

Slekta lurte jeg på å informere når vi samles st.hans, jeg er 12+0 22.6

Men mine foreldre har bursdag tidligere i juni, da samles vi også en del.

Mye å ta hensyn til.
 
Det e
Hehe :)
Vår hund forstod d før oss. Hver gang jeg legger meg på sofaen kommer han snikende for å legge seg med hode eller overkroppen på magen :) sånn har han aldri gjort før :)
det er rart du sier det, for både vår hund og mormor sin hund har vært rare med meg siden dagen før positiv test! Mormor sin hund, som normalt ikke vil kose med meg I det hele tatt, lå plutselig en hel kveld på fanget mitt. Vår hund derimot, som normalt kryper så tett inntil meg som mulig, vil kun være nær mannen.
 
Så koselig :) min kan bli opp i 14 år, så håper han holder seg frisk :)
Vår har forventet levetid 12-14, og lever med en kronisk diagnose. Den lider hun ikke av så lenge hun får medisin. Og spesialfor, etter betennelse i bukspyttkjertelen i fjor. Året før fikk hun akutt livmorbetennelse, så hun er "kastert". Bieffekt av sykdommen er økt risiko for infeksjoner, og vi vet ikke om hun står over den neste, det var lenge usikkert sist, men gikk heldigvis bra.
 
Det e

det er rart du sier det, for både vår hund og mormor sin hund har vært rare med meg siden dagen før positiv test! Mormor sin hund, som normalt ikke vil kose med meg I det hele tatt, lå plutselig en hel kveld på fanget mitt. Vår hund derimot, som normalt kryper så tett inntil meg som mulig, vil kun være nær mannen.
Så merkelig! Mn også utrolig interessant å se hvordan de reagerer! Fantastiske skapninger :)
 
Vår har forventet levetid 12-14, og lever med en kronisk diagnose. Den lider hun ikke av så lenge hun får medisin. Og spesialfor, etter betennelse i bukspyttkjertelen i fjor. Året før fikk hun akutt livmorbetennelse, så hun er "kastert". Bieffekt av sykdommen er økt risiko for infeksjoner, og vi vet ikke om hun står over den neste, det var lenge usikkert sist, men gikk heldigvis bra.
Huff, er ikke noe greit når de blir syk. Vår ble også alvorlig syk en gang, problemer med nyrene. Mn nå går han på diettfor, så d holder d i sjakk. Kysser fingrene for at de lever lange gode liv <3
 
Absolutt ingen enda. BF skal få vite det når han blir tilgjengelig på telefonen, for dette vil jeg ikke ta på melding (han er på Nordsjøen akkurat nå, hjemme om 4 uker). Men blir å holde det veldig skjult denne gange enn de 3 siste gangene.
 
Skal fortelle ungene og min familie det på 17 mai. Da er vi alle samlet. Eller ungene får vite det først.
Foreldrene til sambo kommer på besøk fra Nederland om to uker,så da får dem vite det.
 
Back
Topp