Har dere fortalt det til noen?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Hvor langt på vei vil dere være før dere forteller det til familie/nære venner?
Jeg er 4+1 i dag og har fortalt det til mine nærmeste venninner (de har visst at jeg har prøvd).
Men har veldig lyst å fortelle min mor og bror om det, selvom kjæresten min syns det er for tidelig.
 
Jeg har fortalt det til to venninner og sambo har fortalt det til ett par kompiser.
Vil egentlig vente til rundt uke 12 med å fortelle det til familien. Men sambo er fra Nederland og foreldrene hans kommer på konfirmasjon til sønnen min i slutten av mai, så har sagt at han kan fortelle dem det da.
 
Fortalte det til barnefar i går, og tenker å fortelle det til en god venninne som har fulgt meg gjennom ett år med prøving nå. Men ellers skal ingen få vite noe før det synes tenker jeg...
 
Jeg ble "avslørt" av svigermor i dag da jeg takket nei til et glass vin til maten ;) Hehe... Jeg takker vanligvis aldri nei til noe godt i glasset, så hun skjønte den fort. De vet jo at vi har prøvd en stund, så var ingenting å holde hemmelig.
 
Jeg ble "avslørt" av svigermor i dag da jeg takket nei til et glass vin til maten ;) Hehe... Jeg takker vanligvis aldri nei til noe godt i glasset, så hun skjønte den fort. De vet jo at vi har prøvd en stund, så var ingenting å holde hemmelig.
Åå så kjekt da! :) jeg gleder meg skikkelig til å fortelle det til hele familien! Her blir det første barnebarn hos mamma og pappa og første oldebarn på pappa sin side som (farfar spesielt ) har mast om en stund :D
 
Åå så kjekt da! :) jeg gleder meg skikkelig til å fortelle det til hele familien! Her blir det første barnebarn hos mamma og pappa og første oldebarn på pappa sin side som (farfar spesielt ) har mast om en stund :D
Jah, jeg kjente det var godt å fortelle det til noen. Men jeg holder på å søke jobber nå, så forsøker å ikke avsløre d til så mange før jeg evt har vært på intervju ;) Jeg VET jo dette med at de ikke har lov til å la være å ansette meg og alt det der men likevel...
GLED deg til dere setter i gang med å fortelle det til alle. Det er så koooselig :D
 
Ingen planer om å fortelle det helt enda.

Første gang fortalte vi det få timer etter testen.
Andre gang fortalte vi det få dager etter testen.
Tredje gang fortalte vi det ei uke etter testen, og få dager senere måtte vi fortelle at vi hadde mistet

Nå er jeg gravid for fjerde gang, og håper at dette blir vårt tredje barn. Men det holder vi for oss selv et par uker. Jeg skal trolig på tidlig UL hos gyn i mai, dersom det blir før 17. kan det tenkes at jeg forteller det på 17. mai (da spiser vi normalt sett biff) For jeg har mest lyst til å vente til jeg har sett liv, men det spørs om ikke ul evt blir etter 17. mai, så muligens vi forteller det til de aller nærmeste (De vi spiser middag sammen med i alle fall, mine foreldre og min bror/svigerinne) eller i alle fall noen av dem så jeg kan ubemerket få en godt stekt biff? Vi får se.

Først må vi komme så langt i mai og fortsatt være gravid, da.
 
Har fortalt det til foreldrene mine, et par venninner og sjefen min.
Håper å skulle klare å holde det hemmelig for resten en stund til ;-)
 
Kun en venninne som vet det, resten får vite etter OUL :)
 
Oul? Det var da veldig lenge, hvordan har du tenkt å klare det?

Jeg har hatt stor mage innen Oul...
Også tenker jeg, unnskyld om jeg er frekk, men farssiden av familien? Jeg kunne ikke fortalt der til mamma nå, og svigermor i august!
 
Jeg fortalte det 5 uker sist, da jeg var såå oppblåst at det var umulig å sjule det. Dette ende i sa 5 dager etter :( Fortalte det uke 6 med gutten vår for 4 år siden.
Nå er jeg uke 4+3. Vi er på ferie, og når jeg kommer hjem er jeg 8 uker, og skal på ul 2 dager etter jeg er komt hjem. Er allerede oppblåst, så er spendt på om jeg rekker å si det selv, eller om familien ser det:p
 
Jeg blir normalt også veldig oppblåst, så vi får se. Svigers ser vi ikke før til sommeren, mine foreldre trolig ikke dør 17. Mai, min bror usikker, min svigerinne treffer jeg i bhg til tider. Tror det skal gå bra, 17. Kan dog bli problematisk OL mon bror tradisjonen tro serverer biff. Vi får se. Evt forteller jeg da. I alle fall om jeg får ul før det
 
Jeg har fortalt det til mine nærmeste venninner, siden jeg lovet at jeg skulle sende snap av testen med en gang den var positiv! Også fortalte jeg det til min bror og mamma på lørdag. Klarer ikke å holde på en så stor hemmelighet for de. Orket ikke stresset. Så nå har jeg det mye bedre :)
Så har pappa bursdag 10. Mai og da tenker jeg å gi han en gave som avslører at han skal bli bestefar (for første gang)! :D og svigerforeldrene får vite det 17. Mai. Da er jeg nesten 8 uker :)
 
Til min mann, venter å fortelle venner og andre familiemedlemmer til uke 12. Jeg hadde har brent meg før med å fortelle det fortidlig å så mistet jeg
 
Kun min Mann :) Har også planer om å snakke med sjefen. Kommer til å bli mye borte fra jobb på grunn av ekstra oppfølging:)

Håper jeg klarer å skjule graviditeten fram til i hvertfall uke 14. Da håper jeg at magen avslører meg :)
 
Back
Topp