Har dere familien i nærheten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja, 10 min unna med bil. Foreldrene våre bor i samme område.

Er uaktuelt for oss å flytte et sted som innebærer lengre avstand til familien :P

forresten mannen har ikke sin familie i nærheten da, nærmeste vi kommer dem for tiden er på skype, men sånn går det når de bor i egypt

Min mamma og pappa bor 10 min med bil fra meg :) Det er så godt å ha dem i nærheten ^^

Jepp. 2 min i bilen eller 6-7 min spasertur :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Med bil:
Svigermor 5min..
Min bror 5min..
Mamma ca 30min..
Pappa ca 20 min..

Mamma bor ca 10 minutter unna. Svigermor og svigerfar bor i nabohuset. Noe som kan være både praktisk og irriterende. :)

Ja, noen av svigers er kun ett minutts kjøretur unna. Svigermor og svigerfar er 30 minutter unna. Min familie er lenger borte, ca 4 timer.

Både min og mannens familie bor bare 30-60 min unna oss :)

Nei :/ min familie er 3 og 4 timer unna, han sin familie er på andre siden av landet, vi brukte 11 t å kjøre dit i sommer, men pleier å ta fly, da tar det bare halve tiden :)

Jepp! :)
Svigermor, pappa og mine søsken bor 5-10min unna med bil :)
Mamma og svigerfar bor ca 20-30min unna med bil.

Min mor og søster bor enda i min barndomsby 1.5 t unna. Skulle gjerne hatt familien nærmere :)

Svigers bor 900 meter unna;)

Halvanne til to timers kjøretur for å komme til familien min eller hans. Å alle vennene våres.. Jeg vil flytte tilbake igjen så fort det lar seg gjøre. Hater å bo så langt vekke fra alle!

Back
Topp