Har dere familien i nærheten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Mamma bor 25 min unna meg med buss, kjører vi bil går det enda fortere. Faren min bor nesten to timer unna meg, men han jobber i byen ofte så da stikker han alltid en tur innom meg. Søsteren min bor ca 15 min unna meg. Svigerfamilien bor en og en halv time unna oss. Men de får vi ikke så mye besøk av

Svigermor med samboer bor vegg i vegg med vårs, svigerbestefar bor 50m unna gjennom skauen og mine foreldre bor 1,5t unna!

Våra familjer bor i andra lænder. Mannen har en bror me kona og barn som bor 10 min undan .men de e ikkje mye å ha.

Mamma og pappa og begge mine bestemødre bur 4-5 min unna med bil (ein halvtimes gåtur) i ulike retningar, alle mine søsken med familiar bur innanfor ein halvtimes kjøring herfrå. Svigers bur dessverre eit par dagers kjøring unna (fordelt utover Nord-Trøndelag og Nordland - vi bur nær Bergen).

Ungane har heldigvis faren og heile hans familie i nærleiken (20-30 min kjøring til alle).

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Svigers bor 20 min unna. Av min familie er det bare mormor og en onkel som bor i nærheten, pappa bor 12 timers kjøring unna, mamma 5 timer.

Ja, 5 min til mine foreldre + min bror med bil. 15 min til svigers + to av svigerinnene med bil.

Ellers er resten av familien innen 30-60 min med bil, så vi er heldig!

Både min å mannens familie bor innen 30 min :)

Min familie er ca 50 mil unna, så ser de ikke akkurat ofte.
på gubben sin side er det svigers som er nærmest, de bor 15 minutter unna.

Ja heldigvis. I nabohuset og 10 min unna. Det er til masse hjelp.

Har familie i nærområdet :) Veldig glad for det :-) Noe av svigerfamilien bur laaaangt unna.

Mamma og flere av brødrene mine bor innenfor 15 min, så de ser vi ofte. En bror bor i Malaysia og en annen i Texas, så de er veldig langt unna. Svigerfamilien bor i Ungarn.

Ja

Jada. Rett borti gata og ellers i byen. Og noe 90 mil unna :) men de er faktisk mer her enn noen som bor 20 min med bil unna. Merkelige greier :D

Ja, min familie bor i nærheten, ti minutter i bil til både mine foreldre og begge brødrene mine :-)
Mannens familie ser vi dessverre ikke så ofte da de bor på andre kanten av landet.

Back
Topp