Har dere familielege?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Vi har same fastlege, mens mannen har en annen på et annet legesenter. Funker fint til nå, det er ikke mulighet for han å bytte til same lege som oss.

Nei. Jeg har lege i en annen kommune enn den jeg bor i, fordi jeg er så fornøyd med han, og ønsker å beholde han til den dagen han går av med pensjon. Ungene har fastlege i den kommunen vi er bosatt i, fordi det er mest praktisk. De er oftere hos legen enn meg, og da er det ikke så greit med halvannen times reisevei hver vei for å sjekke om det faktisk er brudd i den fingeren, eller om det er ingenting.

Egentlig ikke, men mannen og svigermor har en tendens til å bytte til min lege.. Hadde samme lege som mamma, stemor, pappa, søster og forrige stefar tidligere..

Jeg og vesla har samme lege, mannen har en annen

Vi hadde samme, men hun slutta. Nå står mannen på hennes "liste uten lege", mens jeg og lillesnupp har bytta fastlege. Greit å ha én person å forholde seg til, istedebfor masse vikarer hvis det skulle være noe.

Jeg og barna har samme, mens mannen har en annen på samme legekontor :)

Ja vi har alle samme lege. Syns det er praktisk innimellom. Ikke følt noe negativt enda

Ungene har samme lege som meg, det skjer automatisk. Mannen har egen

Babyen og jeg har samme lege. Mannen går til samme legekontor, men har ikke den samme legen som oss.

Jeg og mannen har samme legesenter. Der er det fire leger, så kan man selv velge hvem man vil gå til fra gang til gang. Kan se hvem som har ledig på hvilke tidspunkter online. :)

Vi har samme lege [emoji3]

Back
Topp