Har dere følelse om kjønn?

Har to gutter fra förr (tre med samboerns första) Har fått höra av alla denna gången att det blir jente, sjekket kinesiskt kart och det sier jente, så hade ju varit veldig koselig om det stemte. :Heartpink

Jeg hører ofte at jeg er en typisk "guttemamma" :hilarious: Så nå har jeg liksom ikke sett for meg noe annet. Har skikkelig på følelsen at det er en gutt nå. Samme med mannen :happy: Han har kjempelyst på en jente da, så for hans del begynte jeg og håpe også. Men det eneste som faktisk betyr noe er at ungen er frisk :binkybaby Så vi blir jo selvfølgelig kjempeglade uansett :hello2

De første ukene følte jeg veldig at det kom til å bli jente, nå føler jeg gutt, blir spennende å få vite!:happy090

Har ingen magefølelse, sist var jeg sikker på at det ble gutt, fikk jente :) Så burde uansett ikke stole på noen magefølelse når et gjelder kjønn. Samboer var sikker på at det ble jente sist da, og sier jente denne gangen også, så får se om han har rett igjen:)

Vet ikke hva jeg føler :wideyed: Har et håp jente, mens sambo ønsker seg mest gutt. De som vet det sier også gutt, så da blir det vel gutt da :)

Men det viktigste er jo at det er friskt, så kjønn har sånn sett ingen betydning :Heartblue:Heartpink men det er rart med det hva man egentlig håper på :laughing002

Absolutt ikke noe formening [emoji28]

Nei, har ikke det. Sist trodde jeg jente, men det ble gutt ;)

Nei egentlig ikke.. Vurderer å ikke vite kjønn denne gang, føler det ikke betyr noe uansett. Blir spennende å se hva det blir :)

Nei, men sikkert en gutt.

Med første bare visste jeg at det ble gutt og jeg hadde rett. Denne gangen tror jeg det blir jente, lenge til januar.. er veldig spent :)

Da jeg var 8 uker på vei med minstemann tuslet jeg oppå kvisten og hentet kun ned nyfødtklær til gutt. Nå er jeg mye mer usikker faktisk.. :dummy::dummy1:
Har ikke HG, som jeg har kun hatt med begge guttene, men har ikke en jentefølelse heller..

Har ei jente fra før, og da hadde jeg skikkelig jentefølelse hele tida :Heartpink Har en følelse på jente denne gangen også, mannen tror også det blir ei jente, men hadde vært koselig med gutt også da :Heartblue En av hver :binkybaby
Men såklart er det viktigste at babyen er frisk og har det bra :love017

I natt drømte jeg at vi var på ultralyd å at vi ventet en liten gutt [emoji39] Mammaen min tror det er en gutt, og de fleste i familien håper på gutt siden det er flest jenter på min og mannens side [emoji4] Men jeg føler litt at det er en jente [emoji16]

Sist var jeg sikker på det var gutt, mest fordi jeg hadde jentenavnet klart og guttenavnet klarte vi ikke å bli enige om. Fikk beskjed om gutt på ul, og han fikk navn rundt 1-2 timer etter han var født:)

Har litt følelse (eller kanskje mer ønske om) at det er jente, men denne gangen har jeg også et jentenavn klart (et annet enn sist av alle ting:hilarious:). Bror og søster får begge gutter i februar/mars, så blir spennende å se om det blir gutt her også, eller det blir første jente barnebarnet til mamma og pappa.

Sist gang trodde jeg at det var gutt, men det var ei jente.

Denne gangen har jeg delte følelse, noen ganger tenker jeg gutt andre ganger tror jeg at det er jente. Så jeg vet ikke. Det spiller ikke så stor rolle uansett. :)

Har to gutter fra förr (tre med samboerns första) Har fått höra av alla denna gången att det blir jente, sjekket kinesiskt kart och det sier jente, så hade ju varit veldig koselig om det stemte. :Heartpink

Veldig sjeldent at en mann lager tre gutter også ei jente. Men det er jo ikke umulig. :)

Er 7+4 i dag og har vel ikke egentlig helt forstått at jeg er gravid, så kjønn har jeg absolutt ingen formening om:wacky:

Back
Topp