Har dere følelse om kjønn?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Vi lurer jo allerede noe voldsomt på hvem den lille i magen er, ikkesant? Jeg har selv skikkelig følelse av at det er gutt, kan ikke forklare det heller.
Har dere noen følelse av kjønn?

Jeg har hele tiden tenkt at jeg får jente , men det får tiden vise no da :p

Også tenkt jente denne gangen, men er usikker :)

Jeg har sterk følelse på gutt. Flere faktorer som spiller inn egentlig, og jeg har følt på meg siden jeg var 12 år at jeg en dag som voksen skal få en sønn [emoji5]

Jeg trodde først dette var en gutt, men begynner å helle mot jente nå, men jeg er veldig usikker. Tiden vil vise :happy:

Har fått høre at jeg er en guttemamma (hva enn det betyr?!) så har liksom sett for meg en gutt, men blir sykt glad om det er ei lita jente. Dør nok av lykke uansett! [emoji1][emoji177]

Har tre gutter fra før , så jeg er bombesikker på gutt ^.^

Har to gutter fra før. Med første var jeg bombesikker på gutt, så sjokket var stort når vi fikk beskjed om jente på ul. Jeg følte det var helt feil, og klarte aldri helt å akseptere det, selv om legen som gjorde ul var veldig sikker. Så sjokket var ikke sååå stort når det kom ut en liten gutt likevel <3
Med nr to hadde jeg ingen spesiell følelse.

Denne gangen tror jeg kanskje jente. Mest fordi alt føles veldig ulikt de med de to første. Andre symptom, andre ting jeg har lyst på. Veldig forskjellig. Med de to første var det ganske likt

Tippa rett på de to guttene jeg har. Blir vel sikkert gutt denne gangen også:laughing002 Har vel egentlig ikke fått noen magefølelse enda.

Har hatt skikkelig guttefølelse med alle våre 3 gutter. Bombesikker liksom, ingen tvil. Denne ganga har jeg skikkelig jentefølelse, men samtidig så føler jeg nå at vi bare kan få gutter? :cool14

Har hatt skikkelig guttefølelse med alle våre 3 gutter. Bombesikker liksom, ingen tvil. Denne ganga har jeg skikkelig jentefølelse, men samtidig så føler jeg nå at vi bare kan få gutter? :cool14

Samme her;) Blir spennende på UL:joyful:

Hadde en sterk følelse av at første var gutt, det stemte ikke, ut kom ei lita frøken :Heartred Har guttefølelse denne gangen også, men nå er det fordi symptomene er så ulike fra sist, ikke kaster jeg opp 14 ganger for dag og sist cravet jeg sjokolade og søtsaker, nå er det salt mat (burgere, fries, pizza, og Heinz ketchup av alle ting) :) Blir veldig spennende å se om jeg har rett denne gangen :p

Jeg tok totalt feil sist da jeg var helt sikker d var gutt:p denne gangen tipper jeg jente, men d er kun fordi jeg har jente fra før. Klarer liksom ikke å se for meg at d blir noe annet:p

Jeg håper bare på at spiren klamrer seg fast denne gangen, så kjønn har jeg ikke tenkt på en gang :shy: Jeg har ei jente fra før av, har lyst på ei jente til- men det gjør meg ingenting om jeg får en gutt.

Back
Topp