Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men et mer relevant spørsmål nå som alle som får i denne omgang har fått det...
Har dere levert?
I år påvirker vi selv når pengene kommer, de som får igjen. Jeg pleier å somle og levere helt sidtr dagen eller stilltiende samtykke jeg. Det er ikke lurt i år.
Sjekke at det er rett. At alt er kommet med.tips til hva som er lurt å gjøre før man leverer? Er alt for dårlig på skatt...
Totalt 11 på dere? Uff, ikke noe hyggelig. Håper dere får en mer positiv overraskelse til neste år <3
Satser på det, da inntekten til sammen er høynet med 60.000 mer enn det vi får innJeppSatser på det, da inntekten til sammen er høynet med 60.000 mer enn det vi får inn
![]()
Tja, altså. Det trekkes jo enten etter tabell eller prosent. Av det du får utbetalt. Dersom du har tabell vil den ta utgangspunkt i at du her mnd har en dårlig måned. Tabellen trekker høyere prosent på høyre utbetaling så derved trekkes for lite om du har lagt opp tabellen til feil nivå. Men du skal endre inntekt mye før tabellen skal endres da, for den har mer emd hvilke fradrag du har.
Har tabelltrekk. Pleier å få igjen på skatten, men er nok fordi jeg ikke har to barn i barnehage og SFO, noe jeg ikke har hatt i år. Uansett greit å få igjen penger på skatten, ser på det som sparing.
. Om det du har prosentkort er det jo i prosent av det du tjener det trekkes. Om ønsket er å trekkes for mye i skatt, ikke prøv det via skattekort, si fra at du vil trekkes ekstra.
Vi fordelte lånet og leverte i går. Så ikke veldig nøye over ,men savna ikke noe.Men et mer relevant spørsmål nå som alle som får i denne omgang har fått det...
Har dere levert?
I år påvirker vi selv når pengene kommer, de som får igjen. Jeg pleier å somle og levere helt sidtr dagen eller stilltiende samtykke jeg. Det er ikke lurt i år.
Men et mer relevant spørsmål nå som alle som får i denne omgang har fått det...
Har dere levert?
Skal kunne få det iløpet av noen uker om du leverer, ikke blir tatt ut til kontroll, osv.Når kommer pengene da?
Det ble satt frem som det muligens kom et par uker senere? men hvis man kan endre og sende inn på nytt før 30.april så kanskje det gjelder etter den datoen?Når kommer pengene da?
Vi sier 2 uker fra innsendtDet ble satt frem som det muligens kom et par uker senere? men hvis man kan endre og sende inn på nytt før 30.april så kanskje det gjelder etter den datoen?
Det er lov å håpeVi sier 2 uker fra innsendt![]()
Søstera mi fikk sine idag!Når kommer pengene da?