Har dere fått noen "diller"? :)

er ikke samme tingene jeg har lyst på, men får cravings etter noe nesten hver dag, og da slutter jeg ikke å tenke på det før jeg har spist det :p

vært innom børek, lapskaus, grandiosa, appelsin, big mac, banan, ostesmørbrød, speilegg, boller, makrell i tomat :p men en time etter jeg har spist det kan jeg brekke meg av det c)

er ikke samme tingene jeg har lyst på, men får cravings etter noe nesten hver dag, og da slutter jeg ikke å tenke på det før jeg har spist det :p

vært innom børek, lapskaus, grandiosa, appelsin, big mac, banan, ostesmørbrød, speilegg, boller, makrell i tomat :p men en time etter jeg har spist det kan jeg brekke meg av det c)
Samme her.. Trøkket i meg det jeg har lyst på og kort tid etter truer det med å komme opp igjen :o

Sjokomelk, smeltet ost og lakris...nam:) eneste jeg ikke klarer tanken på er laks!!

Da jeg skulle ha den første datteren min spiste jeg sikkert 1 liter vaniljeis m/sjokoladebiter fra Hennig Olsen hver dag de siste 3-4 mnd. Da jeg skulle ha jente nr to spiste jeg nudler m/kjøttsaften fra MrLee daglig. De siste par ukene har jeg igjen spist mye nudler...

Er litt småkvalm for tida og har merka at det er bedre når jeg nettopp har spist. Så jeg spiser nesten hele tiden synes jeg!

Da jeg skulle ha den første datteren min spiste jeg sikkert 1 liter vaniljeis m/sjokoladebiter fra Hennig Olsen hver dag de siste 3-4 mnd. Da jeg skulle ha jente nr to spiste jeg nudler m/kjøttsaften fra MrLee daglig. De siste par ukene har jeg igjen spist mye nudler...

Er litt småkvalm for tida og har merka at det er bedre når jeg nettopp har spist. Så jeg spiser nesten hele tiden synes jeg!

Har det akkuratt sånn ift spising. Alltid sulten men orker bare litt om gangen. Går å spiser hele tiden føler jeg :p :/ mem det hjelper. Og BRUS! !

I går fikk jeg akutt lyst på ostekake, så kjøpte kakemiks på butikken i dag. bakte i kveld og blei superskuffa! Den var jo ikke noe god! :(

Haha. er så morsomt å lese.

Jeg har vært innmari kvalm og dårlig så de siste 5-6 ukene har jeg kun spist appelsin og kiwi. Sikkert gått ned noen kg.
Var ok form sist uke, men nå er det tilbake for fullt. Får ikke i meg mat, men kl 19.00 får jeg akutt lyst på kebabtallerken fra sjappa bort i veien. :S I går klarte jeg ikke få tankene over på noe annet, så når mannen kom på døra med kebab begynte jeg å grine av glede. BESTE jeg har smakt. Så nå har jeg et problem.

..kan legge til at bare tanken på mat og spesielt middag gjør meg grønn i ansiktet om dagene. Så veldig spesielt med den kebaben.

Jeg er så kvalm at jeg har ikke fått noen diller enda, men prøver å tvinge i meg litt mat:)

Tenker ofte på fiskepinner og walters mandler-sjokoladen. Jeg som egentlig ikke liker sjokolade engang :p

Grovbrød med kalkunkorv og norvegia! Og har konstant lyst på junk..

Her varrierer det litt også :p en periode var det eneste jeg fikk i meg en halv med bbq kylling fra big bite, noe jeg aldri har vært noe begeistret for før. Nå går det mest i at jeg har lyst på is, det eneste som ikke virker kvalmende, spesielt soft is. Så sommeren blir nok skummel om de tankene ikke forsvinner :p
Foreløpig er jeg så kvalm og svimmel, oppkastene har heldigvis gitt seg så har blitt litt mat og en lollipop innimellom bare :p

Varierer mye! Men nå siste 4 dagene har jeg kun spist kokt egg med majones på brødskiva! For et par uker sia sku jeg bare ha subway:p

Her har det variert en del.. Har måttet tenkt på hva som er mest behaglig å spy på.. Hadde røde plommer en kort periode helt til jeg spiste litt for mange og kastet dem opp..

Bytter i ett sett.... stakkars mannen gir snart opp.... handler inn i hytt og pine og noen ganger rekker jeg ikke komme hjem fra butikken før jeg brekker meg av det jeg har handlet inn... og hvem tror dere må spise opp alt det jeg ikke orker tanken på da? he he ☺ til nå har jeg vært innom fleskepølse(!) med ketchup (!), leverpostei med majones og agurk, kaviar med majones, egg, melk, apelsinjus, ost og skinke.

I tilegg kommer alle tingene jeg har handlet inn, som jeg nesten ikke har orket å ta ut av posen for å legge inn i kjøleskapet fordi jeg blir så utrolig kvalm. Men i butikken føltes det som jeg ikke kunne leve uten merkelig.....

Pistasj is!! Må ha litt hver dag.. Bare smake på!! Helt utrolig nydelig smak.. Ubeskrivelig!! (Ikke vært noe fan av det tidligere).. Haha, morsomt :)

Back
Topp