Har dere fått noen cravings enda?

Jeg har fått dilla på vannmelon og jordbær. Fryktelig slitsomt å ha lyst på hele tiden da jeg kun kan spise en gang om dagen. Tarmene mine tåler ikke mat. Jeg får innfarkt i tamen hver gang jeg spiser, og grunnet graviditeten kan jeg ikke ta medisinene jeg må ha for å spise ofte..Kvalmen setter også en effektiv stopper for spisingen. Er fryktelig å gå rundt å være sulten hele tiden når man ikke kan få gjort noe med det:banghead:.
 
Jeg har fått dilla på vannmelon og jordbær. Fryktelig slitsomt å ha lyst på hele tiden da jeg kun kan spise en gang om dagen. Tarmene mine tåler ikke mat. Jeg får innfarkt i tamen hver gang jeg spiser, og grunnet graviditeten kan jeg ikke ta medisinene jeg må ha for å spise ofte..Kvalmen setter også en effektiv stopper for spisingen. Er fryktelig å gå rundt å være sulten hele tiden når man ikke kan få gjort noe med det:banghead:.
Oi, det hørtes slitsomt ut. Får du noen ekstra oppfølging pga kombinasjonen med svangerskapet?
 
4+0 idag, Føler at jeg er sulten hele tiden men har ikke lyst på noe spesielt. Vanskelig å velge noe for å spise når jeg åpner kjøleskapet siden jeg ikke har matlyst :(
 
Vannmelon!
 
Grønne epler fikk jeg skikkelig dilla på da jeg var kvalm for noen dager siden. Sendte mannen på butikken sent på kvelden, trykte i meg 4 epler, og kastet opp:p nå orker jeg ikke tanken...
 
Grønne epler fikk jeg skikkelig dilla på da jeg var kvalm for noen dager siden. Sendte mannen på butikken sent på kvelden, trykte i meg 4 epler, og kastet opp:p nå orker jeg ikke tanken...
Mener å huske det var mange i juni-klubben også som hadde cravings på grønne epler.
 
4+0 idag, Føler at jeg er sulten hele tiden men har ikke lyst på noe spesielt. Vanskelig å velge noe for å spise når jeg åpner kjøleskapet siden jeg ikke har matlyst :(

Akkurat sånn er det her også! Overhode ingenting som frister[emoji43] Veldig uvant.
 
I want ALL OF THE FOODZ! Jeg er skremt ved tanken på dette, har levd veldig sunt de siste åra (trent styrke, jogga, fulgt matplan. Det eneste usunne jeg har unna meg har vært øl og vin i helgene - noe som selvfølgelig utgår nå). Nå er det mer sånn.... yoghurtnøtter, sjuuukt lyst på loff med meierismør, liksom (klarer meg med knekkebrød, da - enn så lenge), og jeg kjenner meg liksom aldri sulten og aldri mett? Bare uggen når jeg egentlig skulle vært sulten, som fører til at jeg spiser noe (hva som helst...), og i stedet for mett så føler jeg meg bare oppblåst? Merkelig.
 
Sjæl ass. Ønsker å spise hele tiden, men er jo prisgitt måltidene svigers har planlagt. Når jeg kommer hjem skal jeg handle inn ALT.
 
Jeg klarer ikke slutte å tenke på pepsi max eller cola og iskaffe. Og jeg var ikke den som drakk mest av noen av delene før jeg ble gravid, heller, men nå tenker jeg bare på den deilige colasmaken. Bøtta nedpå litt iste tidligere, før jeg leste meg opp på stevia og SA, så da blir det vel ikke mer av den heller.

Ellers er jeg glad i alt som har med pære å gjøre, pærevann, pære sodastream-brus, pærer fra Kiwi (de som er harde og litt røde).
 
Oi, det hørtes slitsomt ut. Får du noen ekstra oppfølging pga kombinasjonen med svangerskapet?
Det er fryktelig slitsomt.. og mye vondt. Grusomt å gå med smerter hele tiden. Oppfølging får jeg. Både i form av kostholdsekspert, vektsjekk og måling av blod og urin litt oftere enn normalt for å se om jeg trenger noe tilskudd utenom.
 
Litt dilla akkurat nå, men vet ikke om det helt er en cravings. Men fersken og moreller ligger godt an nå
 
Ingen cravings enda, men har hatt det mye i tidligere svangerskap. Da var det mandarinjuice, tebriks med ost og skinke, lakris og pottis med salt og eddik :p
 
Det er fryktelig slitsomt.. og mye vondt. Grusomt å gå med smerter hele tiden. Oppfølging får jeg. Både i form av kostholdsekspert, vektsjekk og måling av blod og urin litt oftere enn normalt for å se om jeg trenger noe tilskudd utenom.
Heftige greier.
 
Ingen cravings enda, men er sulten HELE tiden og ingenting frister[emoji23] Var så gla i sjokolade men ikke en gang det er godt lengre[emoji23]
 
Taffel med eplesmak!! Jeg som har drukket mye pepsi max i årevis har plutselig ikke så lyst på det :woot:
 
Back
Topp