Har dere fått noen cravings enda?

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Jeg spiser masse cherrytomater med majones på, men ikke mye annet som frister.
Er bare 4+4 da
Hva med dere?
 
Pølsebrød med ketchup..
Ikke pølse, nope, pølsebrød med ketchup xsmile9
Spiser vanligvis pølser med lompe xsmile8
 
Knekkebrød med leverpostei [emoji23]
 
Magen rumler men kvalmen vil ikke ha noe , de lille eg prøver å få i meg kommer raskt opp igjen [emoji13]
 
Frukt og friske smaker, rett etter eggløsning så spiste jeg seriøst en halv kurv nektarin om dagen i en uke. Er også blitt veldig glad i vann med kullsyre. Endelig brukes Sodastreamen :hilarious:
 
Ingen cravings, men er ikke vant til å få det heller.
Mer at det ikke er så mye som frister og at diverse lukter hemmer matlysten etc
 
Ikke cravings, heller at det er mye enklere å holde er sunt kosthold nå :) tenker alltid at jeg må få i meg disse 5 om dagen og minst 2 glass melk o.l.
Alt for arvingen [emoji7]
 
Ikke cravings, heller at det er mye enklere å holde er sunt kosthold nå :) tenker alltid at jeg må få i meg disse 5 om dagen og minst 2 glass melk o.l.
Alt for arvingen [emoji7]

Hehe, akkurat sånn her også[emoji6] Før jeg ble gravid hadde jeg lyst på sjokolade eller lakris stort sett hver dag, men til og med det frister ikke nå[emoji28] Spist mye epler i det siste da[emoji6]
 
Hehe, akkurat sånn her også[emoji6] Før jeg ble gravid hadde jeg lyst på sjokolade eller lakris stort sett hver dag, men til og med det frister ikke nå[emoji28] Spist mye epler i det siste da[emoji6]
Har gått mye bananer her. Er enkelt og tar ikke så lang tid og spise. Så skyter blodsukkeret opp i været så kvalmen forsvinner raskt :)
 
Lakrisal, smoothie og veggieburger fra mcDonalds. Sistnevnte må jeg jo bare slå fra meg, hehe.
 
Ingenting som frister, selvom jeg er sulten omtrent hele tiden! Jeg er elsker vanligvis søtsaker, kaker og alt med sukker i.. men nå blir jeg bare kvalm av tanken på sukker [emoji51] Valget faller heller på sure ting.. (noe jeg vanligvis ikke liker så godt) . Merkelige greier..
 
Jeg har begynt å få skikkelig cravings. Jeg er stort sett kvalm og har ikke lyst på noen ting og så plutselig får jeg kjempelyst på noen helt spesielle rundstykker med smør og fenalår! Rundstykkene er ikke å få tak i og fenalår kan jeg jo ikke spise så er skikkelig frustrerende. Det er alt jeg klarer å tenke på [emoji23]
 
Ingen cravings enda, litt rart igrunn. Sist spiste jeg is på natta og var helt hekta på sjokolade:angel4
 
Back
Topp