Har dere fått noen cravings enda?

Taffel med eplesmak!! Jeg som har drukket mye pepsi max i årevis har plutselig ikke så lyst på det :woot:

Enig i denne, det går mye taffel med eplesmak og sodastream med pære :p Drakk mye pepsi max for mange år siden, og nå er plutselig lysten veldig tilbake. Det er frustrerende! Slukker tørsten med taffel.
 
Ingen cravings enda, men er sulten HELE tiden og ingenting frister[emoji23] Var så gla i sjokolade men ikke en gang det er godt lengre[emoji23]

Haha, akkurat det samme her[emoji23] veldig merkelig[emoji28]
 
Sennep og pommes :s såpass at jeg sendte mld til samboern og sa at idag skulle vi ha pølser og pommes til middag. Men veldig viktig at vi hadde sennep [emoji85][emoji85][emoji85] bare håpe jeg klarer å holde det nede da..
 
Har vell ingen cravings ennå, sist gang hadde jeg ofte lyst på litt sterkere mat :)
 
Knekkebrød Med leverpostei [emoji847]
 
Har perioder med forskjellig cravings, slik var det med begge de andre også [emoji28][emoji85]

Akkurat NÅ har jeg dilla på smoothie-bowls (seriøst, hvor godt det er!! Har dere smakt det?!) og chips & dip [emoji28][emoji1305]
 
Vet ikke om det teller som cravings, men har helt dilla på boble, den farrisgreia fra kiwi. Billigversjon. Drikker det hele dagen. Nesten ikke noe annet som frister
 
Ingen. Er så kvalm at jeg har ikke lyst på noe. Hadde det ikke i de to andre svangerskapene heller. Dvs. Tidlig i første svangerskap hadde jeg fryktelig lyst på softis. Satte meg i bilen, kjørte til bensinstasjonen (10 min kjøring). Rakk ikke stoppe bilen, så hadde jeg ikke lyst på det mer. Ble fryktelig kvalm bare ved tanken.
 
Ingen cravings,men jeg har alltid elsket sjokolade pålegg,men nå frister det ikke i det hele tatt [emoji15][emoji85]men er jo egentlig positivt det da[emoji85][emoji23]samt at kaffe frister mye mindre,er egentlig den kaffe-dama [emoji23]
 
Appelsiner [emoji7][emoji7] får ikke nok! Kunne sikkert spist 10 om dagen[emoji85]
 
Back
Topp