Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg også! Mister midja, er mange som påstår det er tegn på jente men jeg tror ikke noe på det - tror det bare er kroppen min!20×3 i dag og magen er definitivt fremme. Ikke så stor, men jeg blir dobbelt så bred når jeg er gravid
jeg også! Mister midja, er mange som påstår det er tegn på jente men jeg tror ikke noe på det - tror det bare er kroppen min!
Vi får se hva jeg får da, skal ikke vite før fødsel Fikk jente forrige gang.Jeg venter jente og fikk jente forrige gang, så kan jo stemme Men ikke prøvd med gutt enda!
Jeg er blitt ganske så stor allerede. Er 17+4 og nå tør folk å spørre om en liten en er på vei, da magen er veldig markant og ikke bare «feit». De blir overrasket når jeg sier at mini kommer i november. De hadde trodd sensommeren eller tidlig høst
Mamma smalt ut sist jeg så henne; Har du spist litt for mye gjær denne gangen? Bolla hever jo ekstremt i den ovnen!
Hun mente jeg ser 6 mnd på vei ut
Jeg koser meg med magen, men liker den ikke naken enda, da den lille bilringen min syntes uten klær. Så jeg føler jeg ser feit ut uten klær, men SMASHING ut med klær
Jaa, masse mage, men gått opp 5 kg som har fordelt seg litt utover. Merker folk er redd for å spørre