Har dere fått mage?

20×3 i dag og magen er definitivt fremme. Ikke så stor, men jeg blir dobbelt så bred når jeg er gravid :hilarious:
 
20×3 i dag og magen er definitivt fremme. Ikke så stor, men jeg blir dobbelt så bred når jeg er gravid :hilarious:
:hilarious: jeg også! Mister midja, er mange som påstår det er tegn på jente men jeg tror ikke noe på det - tror det bare er kroppen min!
 
Jeg er blitt ganske så stor allerede. Er 17+4 og nå tør folk å spørre om en liten en er på vei, da magen er veldig markant og ikke bare «feit». De blir overrasket når jeg sier at mini kommer i november. De hadde trodd sensommeren eller tidlig høst:bag:

Mamma smalt ut sist jeg så henne; Har du spist litt for mye gjær denne gangen? Bolla hever jo ekstremt i den ovnen!o_O
Hun mente jeg ser 6 mnd på vei ut:hilarious:

Jeg koser meg med magen, men liker den ikke naken enda, da den lille bilringen min syntes uten klær. Så jeg føler jeg ser feit ut uten klær, men SMASHING ut med klær:happy:
 
:hilarious: jeg også! Mister midja, er mange som påstår det er tegn på jente men jeg tror ikke noe på det - tror det bare er kroppen min!

Jeg venter jente og fikk jente forrige gang, så kan jo stemme :hilarious: Men ikke prøvd med gutt enda!
 
Jeg venter jente og fikk jente forrige gang, så kan jo stemme :hilarious: Men ikke prøvd med gutt enda!
Vi får se hva jeg får da, skal ikke vite før fødsel ;) Fikk jente forrige gang.
 
20+6 og magen har kommet for fullt! Er førstegangs. Merker veldig godt til den, spesielt ved soving. Nå er virkelig bbhugme puta gull verdt! Merket ikke så stor forskjell fra start, men nå når jeg er kommet lengre ville jeg aldri gitt fra meg denne :)
 
Jeg er blitt ganske så stor allerede. Er 17+4 og nå tør folk å spørre om en liten en er på vei, da magen er veldig markant og ikke bare «feit». De blir overrasket når jeg sier at mini kommer i november. De hadde trodd sensommeren eller tidlig høst:bag:

Mamma smalt ut sist jeg så henne; Har du spist litt for mye gjær denne gangen? Bolla hever jo ekstremt i den ovnen!o_O
Hun mente jeg ser 6 mnd på vei ut:hilarious:

Jeg koser meg med magen, men liker den ikke naken enda, da den lille bilringen min syntes uten klær. Så jeg føler jeg ser feit ut uten klær, men SMASHING ut med klær:happy:

Akkurat sånn har jeg det også.
 
Jaa, masse mage, men gått opp 5 kg som har fordelt seg litt utover. Merker folk er redd for å spørre:facepalm:xsmile2

Merker det samme her ;) Ikke mange som har turt å spørre, men det blir stadig mer tydelig:smiley-bounce012
Var en som turte i dag - "ikke for å være frekk, men skal du ha baby?" :laughing002
Er 19+3 i dag:love7
 
Her så det bare plutselig pop også var det gravidmage ;)
 
I forhold til mange andre her inne, kan eg ikkje skryta på meg store magen! Ser mest feit ut. 1.gangs og 19+7 i dag
 
17+2 og ikke noe å skryte av her. Samboer og jeg ser at jeg har litt mage, da jeg er helt flat til vanlig, men ikke gått noe opp i vekt enda:)
 
Ja, men den kom ikke skikkelig før for et par uker siden føler jeg selv :) Har jo sett en bitteliten kul tidligere, men det er slik andre ikke har hatt sjanse til å se, regner med flere og flere ser det nå etterhvert - men kommer litt an på hva klær jeg går i - men den viser veldig godt nå etterhvert :)
Førstegangs og 22+6 idag :Heartblue
 
Er 20+4 i dag. Magen er fremme, men merker spesielt at den strutter litt mer på ettermiddagen/kvelden. Ser definitivt gravid ut når jeg går i kjole og trange topper(Eller blitt trangere rundt magen) jeg syntes det er så deilig å endelig føle meg litt gravid også
 
Back
Topp