erikasi
Glad i å skrive <3
Jeg laget rutiner fra første dag med jenta vår..faste kveldsrutinet, men ikke fastsatt klokkeslett. .hun har vært en engel å vi har aldri hatt problemer med nattesøvnen. .hun er nå over 2 år med minstemann som nå er 2 mnd så startet jeg med samsoving, men skal nå få bedre rutiner.. Er på 3 dagen i dag og det blir bedre og bedre! De venner ser til til det og de skjønner hva som skal skje.. Jeg lar han aldri ligge å skrike, men jeg sitter ved senga, stryker litt på han, nynner litt osv, men om det ikke funker tar jeg han opp for så å legge han ned når han er rolig.. Han sover flere timer i strekk, men når han våkner på natta så tar jeg han over til meg da har vi begge to fått noen gode timer med søvn åsså koser vi oss til vi våkner igjen rutiner er viktig, da babyer er vanedyr, akkurat som deg og meg det er forutsigbart og trygt for dem min tar forresten heller ikke smokk, men får pupp når han vil.. Jeg vet når han spiser for å spise, så jeg prøver jo å begrense det litt.. Jeg vil ikke være smokk, så da finner vi på andre ting prater å danser litt! kos deg å gjør det som er fint for dere leggetiden her er alt mellom hall 9 og 11 forresten