har dere fått dato til oul?

Hm.. var hos legen for to uker siden, men siden jeg ikke var i uke 12, kunne han ikke gjøre noen ting.. fikk kun piller mot min store oppblåste mage.. burde han sendt henvisning da? Håper bare jeg får den før julaften :)

Samme med meg, jeg var på første time når jeg var 6 uker.. Han kunne ikke sende henvisning til oul da pga det var for tidlig.. Måtte vente til uke 10-12 sa han :) så jeg ska igjen neste fredag så da skulle han sende :D Håper jeg får time rundt juletidene :)

var hos legen når jeg var 8 uker ( var ikke på første kontroll før uke 11) men hun sendte henvisning til oul likevel, men de er så forskjellige de legene

3. Desember, er da 19+1 :)

Jeg skal ha førstekontroll hos jordmor - kan hun sende henvisning? Hvis ikke får jeg komme meg til legen også :)

Min jordmor kunne ikke se de henvisning.
Jeg har fått time til OUL 09.12. Er da 19(+3) på vei.

Samme med meg, jeg var på første time når jeg var 6 uker.. Han kunne ikke sende henvisning til oul da pga det var for tidlig.. Måtte vente til uke 10-12 sa han :) så jeg ska igjen neste fredag så da skulle han sende :D Håper jeg får time rundt juletidene :)
Når har du termin? Vi får satse på det.. så man kan ønske seg litt bestemte babyting på selveste julaften :)

Har ikke fått time enda, skal på første svangerskapskontroll til mandag, er da 11+5 dager. Så da regner jeg med at hun sender inn til sykehuset så jeg snart vil motta time til OUL.

Var på første svangerskapskontroll i dag, og henvisningen til oul er en del av helsekort for gravide. Legen fylte det ut og sendte det til sykehuset så da satser jeg på å få svar ganske raskt

Var på første kontroll i dag! :) fikk time for oul direkte, så skal dit 17.desember kl 14.30. Er da 18+0 i følge menstermin (sa), men 17+2 ifølge min egen utrekning. :)

Back
Topp