Har dere et "babybudsjett" ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Nei, har ikke det. Minst mulig egentlig, men kjøper et som trengs og der heg ønsker det kjøper jeg kvalitetsprodukter istedenfor billiggreier. blitt kresen på materialer.

Jøss.. Jeg er i uke 17 og har ikke handlet noe..! Hadde faktisk ikke tenkt å begynne å handle før to-tre mnd før termin... Er det normalt å handle såpass tidlig, altså?

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Tror det er veldig forskjellig, og helt normalt å vente litt:) Mange synes jo det er tryggest også, i fall noe skulle være galt på oul eller at noe skulle skje:)

Jeg har mye fra før da, men har ikke begynt å handle inn det vi mangler. Tar det litt etter litt utover høsten tenker jeg:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke noe budsjett egentlig, men det meste vil være brukt.
Har alle de store utgiftstingene fra før som vogn (den gubben hadde når han var liten er under restaurering), seng, korg, vugge, lekegrind osv. Skal kjøpe inn nye tøybleier og kommer da til å benytte meg av renovasjonsselskapets sponsing.

Det spakk nå når vi skal ha to, he he he

Termin 13 januar❤️❤️

Jeg forstår jo godt at man går litt overbord, da :) Er jo en baby tross alt! Stor ting å forberede seg for, det!

Noe som sikkert fremdeles er litt tabu enda (har ikke sett noen være veldig åpen om det enda iallefall), er at jeg er arbeidsløs, så jeg blir å vente på foreldrepenger (engangssum) før jeg kan handle noe som helst. Så det, så :p

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Her har vi handlet noe klart :) sprinkel seng som vi har arvet :) bilstol og base, babygym og en kosebamse! Var også så heldig og vant en avant babycall på babyshopen på sentret :) Handler litt etter litt, så det ikke merkes så godt på lommeboka :)

Ikke noe budsjett, handler det vi trenger. Men kjøper litt mer brukt:) samtidig som vi har litt etter storebror

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Back
Topp