Har dere et "babybudsjett" ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Har dere et budsjett på hvor mye dere kan bruke på utstyr til den kommende babyen ?
Har dere noe fra før dere kan bruke om igjen, kjøper dere brukt/arver eller er alt nytt ?

Har ikke noe budsjett. Det som trengs, det trengs :)

Kommer til å kjøpe mye brukte klær, også får vi endel nytt fra besteforeldre.

Noe utstyr har vi fra nr 1. Mens noen ting trenger vi nytt. Her går det med andre ord i litt av hvert :)

Budsjettet begrensed ikke når det er snakk om den lille i magen, den kommer til å få det den trenger. Gjerne en god miks mellom brukt og nytt, ting som blir nytt er gjerne ting som bør være nytt :)

<3 29.12.14 <3

Har det meste av utstyr, og klær har jeg mye av, da jeg har arvet.

Så budsjettet blir ikke sprengt denne gangen:p

06.01.2015 <3

Null budsjett.. kjøper det vi trenger :D

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

"Budsjettet" vårt er det jeg sparte etter skattepenger/feriepenger. Så det ligger på 30 000. Har brukt nesten 15 allerede, men har fått handlet de dyreste tingene som barnevogn og bilstol ++ :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har mye etter førstemann, som vi kommer til å bruke denne gangen også; vogn, vugge, seng, voksipose, en del klær osv. Men noe nytt blir det nok, men mest "småting":) Har ikke noe budsjett som sådan, det som trengs det trengs jo, men vi har jo i alle fall de dyreste tingene:)

Sent from my iPad using BV Forum

Siden dette er første blir det en del nytt, som vogn, bilstol o.l. Har ikke noe budsjett :) men har ikke tenkt å gå helt bananas heller..!

Ikke noe budsjett, men blir litt nytt og litt arv til å begynne med så får vi se.... Kjøpt litt nye babyklær + henta to poser med klær fra ei venninne i helga så har foreløpig greit md klær til starten. Blei ny vogn som vel egentlig er luksus siden jeg har stående en, og ny bilstol. Babykurv og sprinkelseng har jeg fra før så føler det jeg sparer der rettferdiggjør ny vogn :D

Ingen budsjett her heller. Kjøper det som trengs :)

Foreløpig håper jeg mye blir i arv etter de andre. Blir det gutt må det ny vogn :P

Nei, må bruke av det lille vi har.
Skal iallefall kjøpe bilstol, vogn, klær, ulldress, babynest og vippestol.
Blir noen 1000, men heldigvis så tror jeg det skal gå sånn akkurat;)

Ikke noe budsjett :) her kjøpes det som trengs :) da brukt, som nytt :)

Ikke noe budsjett. Men vi skal ikke handle dyrt. Det blir en god blanding av nytt og brukt. Vogn.seng og bilsete har vi kjøpt brukt. Men det er som nytt. Vi kommer jo til å få klær av familie etter ul. Og visitt. I familien er det flere som strikker og vi får pengegave til å kjøpe hva vi vil:)

Sniker fra september :-)
På min første hadde vi litt strammere ønkonomi :-)
På denne har jeg handlet akkurat det jeg har hatt lyst på og følt jeg kommer til å trenge :-) har også pusset opp rommet til den lille kommende.
Litt morsomt å holde på med farger og interiør :-P
Lykke til!! :-)

Har ikke det. Men leter etter tilbud og sånt da. Har mye selv, men må ha vogn, barneseng og stellebord. Stresser ikke all verden med senga, for vi har vugge, og den kan vel brukes de første ukene.

Bilsete, klær, sengetøy, vognpose har vi:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Det vi trenger , det må vi ha! :) Første babyen her, så arver litt :) Har allerede begynt å kjøpe utstyr så blir det ikke så mye utgifter på en gang:) Har vogn ( brukt), lammeskinn, bilsete, bæresele, klær, oljer og div pleieprodukter, vippestol, kluter og tepper. Ja, det får holde en stund da jeg bere er i uke 15 enda ;) ;)

Jøss.. Jeg er i uke 17 og har ikke handlet noe..! Hadde faktisk ikke tenkt å begynne å handle før to-tre mnd før termin... Er det normalt å handle såpass tidlig, altså?

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3

Jøss.. Jeg er i uke 17 og har ikke handlet noe..! Hadde faktisk ikke tenkt å begynne å handle før to-tre mnd før termin... Er det normalt å handle såpass tidlig, altså?

Ca. termin Onsdag 21. Januar 2015 <3
Vi kom over gode tilbud. Så er jeg veldig gira når jeg først begynner.. Tror ikke det er normalt å starte så tidligt, men jeg føler jeg har mer kontroll da :) Så syns jeg det er gøy!! :P

Her handler vi det som trengs. Både nytt og brukt - kjøper blant annet bilstol ny, for å være sikker på at det er 0 skader på den:)

Hadde et mål om ikke å bruke mer enn 4000kr på vogn, og det gikk akkurat:) (kjøpt brukt)

Må også kjøpe ny bruktbil før baby kommer, da min er en gammel og trang - lite sikker bil.. Og samboer har 2.seter..:p

Nyttårslykke<3

Back
Topp