Har dere en mann som..

Er vel heller motsatt - har nok sovnet på sofaen mer enn en gang (og han er lei av å mase på at jeg skal komme og legge meg)

Ja :) men så lar jeg babycallen ligge igjen i stua :P så om småen våkner kan han ta han. Å jeg sove uforstyrret ;) Mohaha.. Så helt greit at han ofte sover på sofan gitt!

Skjer ofte her, men han legger seg alltid i senga når han våkner i løpet av natten.

Haha, høres ut som meg det :p Jeg har en lei tendens til å sovne på sofaen, alltid i en kjip stilling med alt tøy på, så starter hver morgen med å si at "i kveld skal jeg legge meg i sengen"....

Ikke 2-3 ganger i uka, men 2-3 i mnd kanskje. Jeg nyter bare å ligge på tvers i senga uten snorkinga hans :D

Han sover på sofaen hvis han føler det blir dårlig plass :P Har ei lita jente som tar seg godt til rette i senga. Eller hvis hun gråter eller våkner ofte, får da får han ikke sove og han står opp tidlig og drar på jobb :) Men han liker sofaen han altså.

Vi hadde en lang periode for en stund siden hvor han gjorde det og jeg ble gaaal av det:p

Han her sovner ofte sittende i stolen mens han spiller Xbox:p

Mannen sov på dagsenga i stua noen uker før veslemor begynte å sove i sin egen seng :) ellers har han ikke sovnet på sofaen mer enn to ganger her hjemme og én gang på hjemgården i finstua, men da sov jeg oppå :P

Her har mannen frivillig begynt å legge seg på sofaen for tiden. Mini er veldig urolig om nettene(med mindre han får sove i vår seng. Spiller ingen rolle om jeg ligger der eller ikke, så litt rart i grunn. Dessuten snorker jeg tydeligvis, og han sliter veldig med at han sover lett, og bruker veldig lang tid på å sovne igjen hvis han våkner. Har også hendt at han bare har sovnet der, og hvis jeg vet at han har planer om å sove i senga vår så er jeg grei å vekker han, ellers går jeg bare ut med en pute og kanskje dyne og hvis han ikke har pledd på seg :-)

Nei, vi sover alltid sammen i senga vår :)

Min sovner titt og ofte foran tven. Om han gjør det før jeg legger meg vekker jeg han og sender han i senga. Ellers bruker jeg å gå og vekke han når jeg våkner i løpet av natta. Hadde det ikke vært for at han blir ødelagt i nakken og kroppen av sofaen, så hadde han skulle fått sovet til han våknet selv.

Back
Topp