Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja men så lar jeg babycallen ligge igjen i stua så om småen våkner kan han ta han. Å jeg sove uforstyrret Mohaha.. Så helt greit at han ofte sover på sofan gitt!
Haha, høres ut som meg det Jeg har en lei tendens til å sovne på sofaen, alltid i en kjip stilling med alt tøy på, så starter hver morgen med å si at "i kveld skal jeg legge meg i sengen"....
Han sover på sofaen hvis han føler det blir dårlig plass Har ei lita jente som tar seg godt til rette i senga. Eller hvis hun gråter eller våkner ofte, får da får han ikke sove og han står opp tidlig og drar på jobb Men han liker sofaen han altså.
Mannen sov på dagsenga i stua noen uker før veslemor begynte å sove i sin egen seng ellers har han ikke sovnet på sofaen mer enn to ganger her hjemme og én gang på hjemgården i finstua, men da sov jeg oppå
Her har mannen frivillig begynt å legge seg på sofaen for tiden. Mini er veldig urolig om nettene(med mindre han får sove i vår seng. Spiller ingen rolle om jeg ligger der eller ikke, så litt rart i grunn. Dessuten snorker jeg tydeligvis, og han sliter veldig med at han sover lett, og bruker veldig lang tid på å sovne igjen hvis han våkner. Har også hendt at han bare har sovnet der, og hvis jeg vet at han har planer om å sove i senga vår så er jeg grei å vekker han, ellers går jeg bare ut med en pute og kanskje dyne og hvis han ikke har pledd på seg
Min sovner titt og ofte foran tven. Om han gjør det før jeg legger meg vekker jeg han og sender han i senga. Ellers bruker jeg å gå og vekke han når jeg våkner i løpet av natta. Hadde det ikke vært for at han blir ødelagt i nakken og kroppen av sofaen, så hadde han skulle fått sovet til han våknet selv.