Har dere en feeling på kjønn?

Har det for meg at det er jente.

Jeg har visst at det et jente hele tida ;) det gjorde jeg sist og. Da fant vi jentenavn etter 1 uke og hadde ingen alternativer på gutt. Så det blir spennende å se :D

Føler det er en gutt :) hadde følelsen av at det ble jente i forrige svangerskap og det stemte ;)

Hadde følelsen av gutt med en gang, var sikker som med forige, men jo kvalmere jeg blir så tenker jeg kanskje jente, så usikker pr nå

Både meg og samboer har guttefølelse, men hver gang jeg ser for meg hvordan høsten blir så har vi en liten jente :p Ikke helt samsvar der altså! Kanskje det er en av hver? :D

Jeg aner ikke, men samboeren er helt sikker på at det blir en jente. Så da får vi vente i spenning og se :)

Tror det er en jente, og det tror alle andre som vet også ;) forrige gang trodde vi det ble gutt, og det var det. Har hittil alltid gjettet riktig på venninner også ;)

jeg tror det er gutt siden jeg føler det er jente :p var slik sist og x) ulogisk men:)

Har egentlig ingen følelse, men siden vi har 2 gutter fra før, blir det sikkert en til gutt :)

Di 2 andre gangene var jeg kjempe dårlig, var kjempe kvalm di 4 første mnd, mens nå er jeg egentlig ganske god form :)

Har litt guttefølelse, men jeg tok feil på begge de to andre. :P

Trodde det var gutt sist og det stemte :-) nå tror jeg det er jente siden jeg er mye dårligere, pluss at det bare er jenter i sambos familie...

Jeg har egentlig ingen stor følelse på det, men i natt drømte jeg at vi var på ultralyd og da så jeg at det var en gutt selv om vi ikke skal vite det før fødselen. Så da får vi bare vente og se.

Back
Topp