Har dere en feeling på kjønn?

møkkete badeand

Forelsket i forumet
Veit det er veldig tidlig enda, men har du en følelse på kas kjønn det blir? Sist var eg bombesikker på gutt med en gang testen lyste positiv. Var Ingen overraskelse på oul når vi såg en liten lur ;) denne gangen har eg jentefølelse, men mer usikker denne gangen. Blir spennende å sjå :-)

Jente faktisk, men forrige gang jeg fikk trodde jeg det skulle være gutt men da tok jeg feil :p

Ingen følelse enn så lenge :)

Aner ikke.

Trodde gutt første gang, og fikk det bekreftet på o.ul. Trodde gutt andre gangen også siden svangerskapet inkl alle mål var likt med første, men ut kom ei jente ;)

Så, det blir unekeligen spennende å se hvem som kommer i september...:)

Jeg var helt sikker på gutt sist, men var jente. Denne gangen er jeg litt usikker :-)

Jeg fikk jentefølelse med en gang testen lyste positivt :-) Blir spennende å se om det er rett.
Blir like glad for gutt også altså! :-)

Gutt:-) Men hadde skikkelig jente følelse sist gang så ble fakstisk sjokka at det var gutt når vi var på oul:-P Hadde overbesvist meg selv skikkelig! Hehe..

Jeg har alltid hatt for meg at jeg skulle få gutt når jeg ble gravid igjen, men nå er jeg ikke så sikker :) sist var jeg sikker på gutt og da ble det jente <3 nå har jeg ingen feeling at all :)

Helt sikker på gutt sist og det stemte :-) Har litt jentefølelse nå.

Sist trodde jeg det ble en jente, men det var en gutt. Så nå tør jeg ikke å være så sikker igjen :-P ;-)

Guttefølelse...akkurat slik jeg hadde med begge jentene;) blir spennende om følelsen slår til denne gangen;)

Guttefølelse her! Mulig det er fordi hver gang mannen prater om fremtiden og lille spira, så sier han 'han' :-)

Guttefølelse.. fikk rett på de forrige, så bli spennende. Men blir glad uansett.. :)

Back
Topp