Har dere egg på frys?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Og hva skal dere evt. gjøre med de?

Vi har ingen fryseegg igjen.
Har også satt en strek for IVF, og kommer ikke til å gå igjennom det igjen. Hadde vi hatt fryseegg hadde det hele stilt seg anderledes, men aldri mer ferskforsøk!
 
Vi har en blasto på frys[emoji173] Vi skal en dag prøve med den, men kjenner litt på om vi orker å gå igjennom nye runder med hormonbehandling..
 
Har en liten blasto ❤️ Planen er jo å prøve oss på det, men som deg Avokado orker jeg ikke ferskforsøk. Så blir enten det egget eller naturlig om det blir søsken :)
 
Nå har jo ikke jeg barn før om 7+ uker, men sniker litt lell[emoji12] vi har 5 blasto på frys[emoji173]️ så håper jo vi kan få et søsken etterhvert med er av de![emoji173]️
 
Ja har heldigvis en blasto i fryseren[emoji4] Planen er å sette inn den så fort det blir mulig i forhold til amming og syklus. Og så kjøre på med ferskforsøk hvis det ikke går med eskimoen. Har et sterkt ønske om søsken og så snart som mulig! Skulle gjerne vært gravid igjen allerede hvis jeg kunne velge[emoji173]️
Håper virkelig veien ikke skal bli like lang som med førstemann (5 fersk og ett frys), men sånn jeg føler det nå er jeg villig til å gå gjennom ild og vann for å få til en til!
Skjønner at ikke alle orker nye runder med hormonstyret, og håper dere lykkes med fryseggene eller naturlig[emoji173]️
 
En blasto og to 3dgrs igjen som vi holder på å bruke nå.
Blir det ingenting utav de, blir det ikke flere forsøk.

Edit: Hadde vi fått flere forsøk fra det offentlige, hadde vi nok gått for en ny runde med hormoner og hele pakka.
Jeg er fortsatt såpass ung, og kunne tenke meg en nr.3. (Håper vi er heldige med de på frys!)
Det går bra om det ikke går på disse siste FER'ene, men tenker kanskje adopsjon/fosterbarn med tiden.
 
Last edited:
Når disse i magen blir født så har jeg enda 17 embryo på frys.. 12 blastocyster og 5 2-dagers..

Da vi var på TUL spurte jeg om de kunne bruke de til forskning eller om de kunne komme til nytte, men de sa at de kun hadde lov til å destruere dem.

Foreløpig har jeg ingen planer om å bruke de.
 
Vi har en blastocyst på frys. Vi er nå gravide med nr to og jeg har egentlig aldri ønsket mer enn to barn. Er dog litt usikker på hvordan jeg kommer til å føle det, at vi har en sjanse til liggende som liksom er oss. Vi får se [emoji51]
 
Når disse i magen blir født så har jeg enda 17 embryo på frys.. 12 blastocyster og 5 2-dagers..

Da vi var på TUL spurte jeg om de kunne bruke de til forskning eller om de kunne komme til nytte, men de sa at de kun hadde lov til å destruere dem.

Foreløpig har jeg ingen planer om å bruke de.
:eek:
Så mange!!!
 
Har to 2-dagers på frys i Porsgrunn. Holder for øyeblikket til på Hausken da.
 
Sniker litt[emoji173]️
Har nemlig 7 blasto på frys, og tenker stadig på om jeg rekker å gi de en sjanse. De har 4 år igjen i fryseren, dvs at vi må begynne med innsett når tvilllngene i magen er i 2-3års alderen. Usikker på om vi er klare for det da, men håper jo litt. Synes det er fryktelig å skulle destruere 7 flotte blastocyster, også må jeg gjennom nytt ferskforsøk like etterpå:-/
 
Når disse i magen blir født så har jeg enda 17 embryo på frys.. 12 blastocyster og 5 2-dagers..

Da vi var på TUL spurte jeg om de kunne bruke de til forskning eller om de kunne komme til nytte, men de sa at de kun hadde lov til å destruere dem.

Foreløpig har jeg ingen planer om å bruke de.
What.. Vi har skrevet under på papirer om at de får gjøre det :rolleyes: .. forske på dem altså

Og hovedspørsmålet, vi har seks på frys, ikke gravide, men her har mannen et stort ønske om tette barn så vi kjører bare på med en gang vi får mulighet til det er tomt, så tar vi det derfra..


Jeg har forresten blinkset litt på underforumet.. men jeg tilhører jo her ila noen år uansett, så shit au :hilarious:
 
Fikk ingen på frys ved siste forsøk, men er gravid med 2.mann heldigvis :) hadde vi fått noen på frys tror jeg at jeg hadde følt litt på at vi «må» bruke de, er jo så mye jobb for å få de ut :bored: men føler meg egentlig ganske fornøyd med 2
 
Ingen på frys, men kunne ønske jeg hadde det.
 
Ett 2-dagers. Regner med at det skal bli tatt i bruk...men siden det kun er ett, så prøver jeg å være realistisk og tenker at vi nok må ta karusellen enda en gang til en tid:/
 
Har to blastocyst på frys fra samme uttak som lillegutt (som også har vært fryst).
Har startet med provera for å få blødning, så håper å få satt inn ett i nærmeste fremtid
 

Hehe, ja, reagerte voldsomt på medisinene.. Og jeg vet jeg er veldig heldig, og med alle de embryo på frys så følte jeg vel at jeg måtte lykkes til slutt.

Men jeg har jo ingen ønske om å bruke de opp, og man får jo ganske dårlig tid etterhvert. Er jo nå bare 4 år til de destrueres, og må si ifra minst et halvt år før denne datoen.
 
Hehe, ja, reagerte voldsomt på medisinene.. Og jeg vet jeg er veldig heldig, og med alle de embryo på frys så følte jeg vel at jeg måtte lykkes til slutt.

Men jeg har jo ingen ønske om å bruke de opp, og man får jo ganske dårlig tid etterhvert. Er jo nå bare 4 år til de destrueres, og må si ifra minst et halvt år før denne datoen.

Det er virkelig synd slike egg ikke kunne blitt brukt på en måte, om det var donasjon eller forskning.
 
Back
Topp