Har dere eget rom til det kommende barnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Jada :) men i starten hos oss

Nei! Vi bor i studentbolig med et soverom, så her blir vi 4 stk på ett rom;) blir sikkert veldig kos og kanskje litt stress:D

Vi har faktisk laget et eget rom i dag :-) Kommer nok ikke til å bruke det til soverom med det første, men veldig greit å være ferdig med det :-) Også tenker jeg at det er fint med et ekstrarom til amming og avlastning om nettene om babyen holder oss våken og en trenger å sove :-)

Nei, har ikke det.. Vi har tre soverom, men minstemor har et, broren min bor hos oss og må selvfølgelig ha et eget rom. Også våres :) Så minsten som kommer nå får ikke eget rom før min bror flytter ut får å gå på skole, det skjer vel ikke før om 3-4 år tenker jeg :)

Får sove hos oss i starten, men kjellern skal totalrenoveres så da får vi 3 nye soverom nede.. da flytter vi ned. Vil helst ligge i samme etasje.

Vi håper på stort hus med et rom til hvert av barna! Måtte plutselig ha et ekstra rom i husjakten :p Det var noe av det første mannen min tenkte på da jeg sa det var to :p

Nei! Baby skal ligge på vårt rom i starten og etter hvert når hun/han er stor nok til det blir det å dele rom med storesøster. Går evt an å dele opp det soverommet i to rom etter hvert hvis det blir behov for det, men håper på å slippe :)

Har et rom som venter på å bli brukt :) foreløpig er det roterom/kontor til sambo :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Vi skal etterhvert gjøre gjesterommet om til barnerom.
Da må hobbyrommet vike og bli gjesterom.
Vi synes også det er greit å ha ungen i samme etasje og tenker det kan være greit å ha det som ammerom om natta og ha et stellebord der. Jeg vil helst ikke gå ned trappa i svime om natta :-P
Vi håper på å få det malt og innredd til ungen kommer slik at vi slipper det etter ungen er født :-)

Vi skal ha babyen på vårt rom først, så tenkte vi at storesøster og babyen skulle dele soverom med tiden :) Da kan de dele lekerom i hovedetasjen også :) Vil at alle skal sove i samme etasje.

Har eget rom, men stresser ikke med å pusse det opp riktig enda. Babyen skal sove inne med oss i starten :)

Back
Topp