Har dere eget rom til det kommende barnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Nei.. har bare 1 soverom i leiligheten vår :-) men vi skal på boligjakt når barnet nærmer seg 1 år og da får vi flere soverom, og da får barnet også eget soverom og det gleder jeg meg til for da kan jeg innrede det :-)

Ikke til å begynne med. Da skal han få ligge i vogga på vårt rom =) Men vi har et rom han skal få etterhvert =9

Ligger inne hos oss til å begynne med. Det gjore storesøster og til hun var ni mnd. Ligger i egen seng. Har eget rom klart når den tiden kommer :-)

"Kontoret" vårt må vike for babyen. Har flere soverom på loftet, men vil ha ungen i samme etasje i noen år vertfall. Men først blir det en stund på vårt soverom :-)

Ja, noen det må pusses opp

Ja, barnet får eget rom. Men h*n skal ligge inne hos oss en stund først da :)

Tja... Det første året kommer babyen til å sove hos oss før det kommer til å overta storesøsteren sitt. Hun må da flytte opp en etasje. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sover hos oss de første månedene, og så over på eget rom. Storebror ble vel flyttet over på eget rom da han var 3 måneder, så det blir vel rundt da :)

Får eget rom, men flytter ikke inn dit før nattamming skal sluttes med :-)

Har et rom som baby skal sove på etter hvert, men skal sove på vårt rom de første mnd :)

Nei :( Vi venter nummer 3 og har 3 soverom. Blir en utfordring med årene, men ingenting er vel umulig :)

I begynnelsen ligger lille inne med oss :)

Last edited:
Ja, vi har rommet klart nede i første etg, mangler bare å sette opp en vegg for å dele av rommet (nå er det bare et gigantisk gjesterom). Men barnet skal selvsagt sove inne hos oss i andre etg (hovedetasjen) til å begynne med :-) Gleder meg til å begynne å stelle i stand gutterommet, etter at vi er ferdig å pusse opp vårt soverom.

Nei, vi har kun to soverom og det eine er fosterdattera vår på 16 sitt og det andre dela vi 3 andre på :)
Vi er på hus leiting no, så det blir spennande framover :)

Vi hadde! men driver å pusser opp, og da forsvinner 1 soverom til kjøkken, men skal på sikt bygge på, så da blir d nok rom etterhvert :)

Back
Topp