Har dere dyr?

godt å hør at det ikke bare e æ som tenke sånn.. bra me litt støv :) (kan ikke være helt sterilt heller)

men du.. får ikke opp noe bilde jeg :s
prøvde du å legge ved ett?

Tenke det samme ;)
Ja, hm, prøva en gang til! :) ImageUploadedByBV Forum1418419914.850428.jpg

Labrador har vi :-D Røyter MYE i perioder :-( Men barna våre er kjempeglad i han og han i de :-D Vi lar han møte lille, lukte litt, så går det nok bra (har jo gjort det på de andre) :-D Vi er ikke ute med støvkosten og støvsugeren med en gang vi ser hår/skitt, men har "normal" hygiene :-D ;-)

Jeg har to hunder ( En Chinese crested/kinesisk nakenhund på norsk og en dvergpuddel). Kjempekoslig! Ikke røyter de heller, begge er allergivennlige :-)

Vedlegg

• IMG_105375748234872.jpeg
    IMG_105375748234872.jpeg
    137,3 KB · Visninger: 4
Har både katt og hund, tenker det skal gå helt fint:-) Tviler sterkt på at jeg kommer til å orke å støvsuge hver dag

Hadde hund og katt når jeg fikk første! Har vært gull verdt! :D De har vært kompiser fra dag en og passet på han! Synes det er viktig at de lærer seg hvordan man håndterer dyr, og at man er snill og god med de. Støv blir det uansett, men merket jo at jeg ble litt mer "hysterisk" med å støvsuge...:eek:
Gutten har aldri vært syk hittil, ikke engang forkjølelse. Bank i bordet! (sikkert tilfeldig selvfølgelig). ;)
Dessverre fikk vi avlive katten pga av sykdom, men hun ble jo 12 år da. Funderer på å skaffe ny, merkes at gutten vår savner katten.

Back
Topp