Har dere dyr?

Vi har en halvt frittgående innekanin. Tror ikke det blir noe problem bare man støvsuger og børster dyret godt under røyting. Vi bruker å gå over med sånn klesrull på kaninen
En type som ikke har så sterk tape. Må jo ikke gjøre vondt :-) så belønnes hun med godbit.

Har katter men ser ikke på det som noe problem! Vasker og støvsuger hver dag uansett så hvorfor lage et problem av det nå. Syntes det rett og slett er egoistisk å gi bort dyrene sine fordi man får et barn. Det finnes alltid en løsning.

Har hund.. det sies jo det at barn som vokser opp med hund har mindre allergier.. jeg stresser ikke med det, men kommer nok til å støvsuge hver dag i røyteperiodene..

Ellers kommer jeg selvfølgelig aldri la de være alene sammen..

Har katt. Stresser ikke noe med det :)

Jeg hadde hund da jeg ble gravid, og gledet meg bare til de skulle få møtes. Dessverre ble det ikke sånn

Har to hunder og en katt. Tenker at støvdelen kommer til å gå helt fint :) er mer spent på hvordan de reagerer på nykommeren!

godt å høre ;) er så mange som er imot det av en merkelig grunn! nå skal sant sies at jeg ikke vasker/støvsuger hver dag.. men må nok bare skjerpe meg når lille kommer :)
gleder meg til hunden og lillegutt møtes - hu e såå gøa i tanteungen min :)

Vi har katt og det fungerte helt fint med første. :) Holdt de to godt adskilt både på grunn av sikkerhet og hygiene. Ikke noe stress med dyr og baby. :)
Støv er det plenty av, katt eller ikke. :P

Vi har en papegøye som står i et stort bur i stua vår, og er veldig spent på hvordan han kommer til å reagere når babyen kommer.. den kjøpte samboeren min 2 år etter vi ble sammen, men den er kjempe sjalu på meg så jeg frykter at den blir sjalu på jenta vår også siden hun kommer til å få mer oppmerksomhet en det papegøyen vil få.. også støver den så sinnssykt mye, dun over alt og kunne sikkert fylt en hel pute med dun fra den fuglen.. støvsuger hver dag :-)

e vel litt sjalu hu tøtta her å ja.. men ikke nå sånn at hu bli agresiv heldigvis! vil bare ligg sammen med mor samtidig så går det bra:)
-har vel noe å trene på her..

Vedlegg

• 1418322324524.jpg
    1418322324524.jpg
    35,2 KB · Visninger: 37
Har en stk søtnos som elska babymage! Både denna gangen og forje! :) ser ingen problem i støv og hår, og min reke masse.. Mi jente har ikkje reagert på det og ho ligge liksågodt oppå han og kosa :)
Vis vedlegget 93335

Har en stk søtnos som elska babymage! Både denna gangen og forje! :) ser ingen problem i støv og hår, og min reke masse.. Mi jente har ikkje reagert på det og ho ligge liksågodt oppå han og kosa :)
Vis vedlegget 93335

godt å hør at det ikke bare e æ som tenke sånn.. bra me litt støv :) (kan ikke være helt sterilt heller)

men du.. får ikke opp noe bilde jeg :s
prøvde du å legge ved ett?

Har en katt og stresser ikke med det :) Gikk helt fint med førstemann, så regner med det går fint når lillesøster kommer også :)

Har både hund og katt, og tror det skal gå veldig bra :-)
Som flere sier, vil jeg ikke la dem være aleine med prinsen, men bli kjent må di ;-)

Back
Topp