Har dere delt nyheten?

Måtte fortelle det til sjefen for å få tilrettelegging på jobb, men ellers holder vi det for oss selv lengst mulig. Tenker å fortelle det til barna i uke 12-13-14, får se hvor lenge jeg kan skjule det. Ungene kan fortelle det til alle andre, regner med at det er fort gjort. :D
 
Har kun fortalt til en vennninne og min samboer :) Føler meg ikke klar enda til å si noe. Gruer til å si ifra på jobben da jeg er lærling. Er ferdi som lærling 9.juni og har termin 13.juni :p
 
Vi har ikke sagt det til noen enda ;) Drøyer nok til uke 12 med å si noe :) Har en plan om å kjøpe t-skjorte eller genser til storesøster(3 år), hvor det står: "jeg skal bli storesøster" eller noe lignende, så får hin formidle det :)
 
Jeg har kjøpt den fine genseren fra memini som det står "storesøster" på. Tenkte å holde oss til julaften med å dele nyheten. Sende et bilde av henne med den på som en "tidlig" på dagen julepresang til de vi ikke ser i julen og ta den på under de faste middagsbesøkene vi skal igjennom:) Så får vi håpe snuppa på da nesten 3 år ikke blir livredd fra hylene til galne besteforeldre:P Men likte veldig ideen over her om kanksje å pakke inn en vin og skrive nytes på termindatoen:)
 
Tenkte å fortelle det til besteforeldrene neste uke, siden vi skal reise til de - er i uke 6 da. Første babyen ventet vi til uke 13/14 med besteforeldrene og noen nærme venner i ukene etter det. "Alle andre" etter oul i uke 19. Venter ikke så lenge denne gangen ;-) ønsker evt litt støtte av de nærmeste dersom det skulle gå galt, men tenkte ikke sånn første gangen - da elsket vi å ha hemmeligheten for oss selv!
 
Har fortalt det til de som visste at vi prøvde, altså tre nære venninner. Ellers tenker vi å fortelle besteforeldrene det i løpet av de nærmeste ukene fordi vi skal reise "hjem". Planen er å kjøpe en fin gaveeske og gi med en lapp oppi der det står "Gratulerer, dere skal bli besteforeldre" eller legge et par babysokker oppi (som jeg forresten allerede har startet å strikke...) Resten får vite det til jul eller over nyttår!
 
Kun sagt det til ei venninne :) Venter til tidlig ultralyd (vet ikke ennå når det blir) med å fortelle det til nærmeste familie og omgangskrets, er rundt 7 uker i dag :)
 
Foreløpig er det kun meg og mannen som vet:) Har bestilt body til vesla hvor det står "Jeg skal bli storesøster". Skal ta den på henne når vi nærmer oss uke 12 og skal på besøk til familien min og svigers:) Gleder meg:)

Men gruer meg litt til å fortelle det til sjefen, for jeg kom tilbake på jobb i slutten av september etter forrige svangerskapspermisjon.
 
Jeg har delt det med de nærmeste venninnene og 3 av kusinene mine.. Men ingen andre så langt.
Vil vite at alt er greit først.
 
Min mor, svigermor, svigerinne og ei venninne vet det. Så sa vi det til storesøsterene i dag etter ul :)
 
Nei, har ikke delt nyheten enda.. Jeg kunne gjerne tenkt meg å fortelle det til noen venniner, men samboeren vil vi skal vente, så da må jeg nesten respektere det da.
 
Back
Topp